Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
רונית מצליח. סיימה את תפקידה

מנכ"לית החברה העירונית הודיעה על סיום תפקידה

רונית מצליח, מי ששימשה בחמש השנים האחרונות כמנכ״לית החברה העירונית לאשקלון הודיעה לראש העיר על סיום תפקידה

מנכ"לית החברה העירונית לתרבות, נוער וספורט באשקלון, רונית מצליח, הודיעה השבוע לראש העיר, תומר גלאם, על כוונתה לסיים את תפקידה בימים הקרובים.

ראש העיר קיבל את בקשתה של מצליח לסיים את תפקידה, הודה לה על עבודתה בשנים אלו ואיחל לה הצלחה בהמשך דרכה. ״עבדנו בשיתוף פעולה מלא להבראת החברה והבאנו אותה להישגים משמעותיים, תוך הרחבת הפעילות ומגוון השירותים הניתנים לתושבים. אני מכבד את רצונה של רונית לפרוש מהתפקיד ומאחל לה הצלחה בכל אשר תפנה", אמר.

מאז כניסתה לתפקיד, לפני כשש שנים, הובילה מצליח שורה של תהליכים לחיזוק מעמדה של החברה העירונית ובהתאם לחזון ראש העיר מימשה את יעודה של החברה כזרוע ביצועית של הרשות בתחום החינוך הבלתי פורמאלי ובנוסף, בין היתר, בתחומי התרבות, מעונות היום והמענה לגיל השלישי.

מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח: ״אחרי חמש שנים של עשייה פורייה, רבת הישגים והנאה מכל רגע, אני מודיעה כי בחודש אפריל אסיים את תפקידי כמנכ"ל החברה העירונית אשקלון.

״אני משאירה אחריי בגאווה גדולה תאגיד מאוזן, מגובש ומוביל בתחומו, שנותן שירות מקיף ואיכותי לתושבי העיר.

״לאחר שנים אינטנסיביות של עבודה מסביב השעון למען החברה ולאחר שכל המטרות שהצבתי הושגו, החלטתי להתפנות כדי להקדיש זמן למשפחתי היקרה.

״אני מודה לראש העיר, תומר גלאם, על השותפות, החברות והתמיכה לכל אורך הדרך, להנהלת העירייה, וכמובן לעובדי החברה המסורים, שעושים לילות כימים כדי לשרת בצורה הטובה ביותר את תושבי אשקלון.

״אקיים העברה מסודרת של התפקיד למנכ"ל הבא על מנת להבטיח המשך פעילות סדירה של החברה ואמשיך ללוות את החברה ככל שיידרש".

בשבועות הקרובים צפוי להתפרסם מכרז לתפקיד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות