Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
יום מעשים טובים 2023. צאו לעשות טוב

יום מעשים טובים יצא לדרך

"יום מעשים טובים" של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון יוצא לדרך היום (שלישי) ויהווה יום שיא לעשיית טוב כל השנה

"יום מעשים טובים" 2023 יוצא לדרך היום (שלישי) ויהווה יום שיא לעשיית טוב כל השנה.

היום מנוהל על-ידי עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות אישית בהתאמה לאורך כל השנה.

את יום מעשים טובים יזמה לפני 17 שנים אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, והוא יכלול אלפי הזדמנויות להתנדב ולעשות טוב בכל רחבי הארץ.

במסגרת הפעילויות השונות צפויים למעלה משני מיליון ישראלים לצאת לעשות טוב, ביניהם חצי מיליון משתתפים מהחברה הערבית, בקבוצות, כיחידים, במסגרת העבודה, בבתי הספר ובגנים.

כ-95% מהרשויות המקומיות, למעלה מ-300 עמותות, תנועות נוער, ו-1,000 חברות ייקחו חלק ביום הזה, שהפך ליום גלובלי ומצוין ב-110 מדינות בהשתתפות מיליוני בני אדם.

השנה, פעילויות יום מעשים טובים יתקיימו תחת המסר "חושבים טוב, מדברים טוב, עושים טוב".

כשהרעיון הוא לייצר מסה קריטית של עשיית טוב למען יצירת שינוי חיובי, ולקרוא לכל אחת ואחד לעשות מעשה טוב – קטן או גדול – כל אחד לפי יכולתו ונטיית ליבו.

שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים: "לכל אחת ואחד יש את האמת שלו. ביום מעשים טובים השנה בואו נשים את הדגש על לחשוב טוב, לדבר טוב ולעשות טוב. עם אהבת חינם ואחריות אישית אפשר לגשר ולממש את הטוב".

גם השנה אפשר לעשות טוב במגוון תחומים: אריזות מזון, סיוע לאוכלוסיות נזקקות, פעילויות לשמירה על הסביבה, פעילויות למען בעלי חיים ואפילו לעשות טוב על הדרך במסגרת 100 עמדות ברחבי הארץ.

יום מעשים טובים באשקלון

​​עיריית אשקלון באמצעות אגף תרבות, נוער וספורט במינהל חינוך ועמותת ״רוח טובה״ תציין היום (שלישי) 14.03.23 את ״יום מעשים טובים״.

במסגרת יום זה, יתקיימו שפע של פעילויות התנדבות בהם יקחו חלק אלפי תלמידות ותלמידים מבתי הספר בעיר. ביניהם: צביעת מקלטים, הקמת גינות, אריזת גמ"ח, הפעלת ילדים עם צרכים מיוחדים, פעילויות עם בני הגיל השלישי ועוד.

כמו כן, בעקבות מזג האוויר הסוער, הפנינג מעשים טובים שתוכנן להתקיים במרכז אפרידר יידחה ויתקיים בהמשך החודש, יום שני, 27.03.23.

במסגרת ההפנינג ייהנו התושבים ממופע של כוכבות הילדים, טלי ומורן ודוכני הפעלה לנוער וילדים הכוללים: מכוניות מתהפכות, מתחם לגיל הרך, תרומת דם, תרומת שיער, אימוץ כלבים ועוד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות