Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
יהונתן עובראני, תושב אשקלון, רס"ן במיל' נבחר לתפקיד מנהל אגף בטחון ושירותי חירום בעיריית אשקלון

יהונתן עובראני, נבחר למנהל אגף בטחון ושירותי חירום בעיריית אשקלון

יהונתן עובראני, תושב אשקלון, רס"ן במיל' נבחר לתפקיד מנהל אגף בטחון ושירותי חירום בעיריית אשקלון

ועדת המכרזים של עיריית אשקלון בחרה פה אחד, ביהונתן עובראני לתפקיד מנהל אגף בטחון ושירותי חירום.

עובראני, תושב אשקלון, רס"ן במיל', בעל תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון נוסף במדעי החברה מילא את תפקיד מנהל אגף הביטחון בחודשים האחרונים מאז פרישתו של המנהל הקודם. קודם לכן מילא עובראני את תפקיד הקב"ט העירוני של עיריית אשקלון במסגרתו היה אחראי על אבטחת מוסדות החינוך, הכנת מערכים לחירום והפעלת חמ"ל העירייה בזמני חירום.

ביו יתר דרישות התפקיד יוביל עובראני את היערכות הרשות המקומית למצבי חירום תוך שיתוף פעולה עם כלל הגורמים הפועלים במרחב של הרשות המקומית ויהווה מנחה מקצועי בתחומים אלו.

בנוסף, יהיה אמון על הכנת תכניות עבודה ואפיון צרכי חירום וביטחון ברשות המקומית, ניהול מערך האבטחה בעת שגרה והפעלת מערך האבטחה והביטחון בזמן חירום, אחראי על ריכוז ועדת אמל"ח וועדת הביטחון, בדיקת מוכנות המוסדות לשעת חירום, תכנון ניצול מיטבי של המיגון לטובת השירותים החיוניים, מרכזי הקליטה ושיפור מצב המיגון של התושב.

כמו כן, הכנה והפעלה של מרכז ההפעלה ומערכי שליטה דיווח ובקרה, ריכוז מערך משק לשעת חירום ופינוי, אחראי על תיאום אימון תקופתי לעובדי הרשות ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם: "עיריית אשקלון איננה רשות שגרתית. אנו מתמודדים עם אתגרים שרשויות אחרות לא נאלצות להתמודד איתן עקב האיומים הביטחוניים הקיימים כל הזמן. הן בעתות שגרה והן בעתות חרום אני מצפה מעובדי הרשות להיות מוכנים במאה אחוזים למתן מענה ביטחוני מיטבי לתושבי העיר. אני בטוח כי יהונתן ימלא את תפקיד זה ברצינות הדרושה לכך ובמקצועיות ויעילות מתוך הכרה עם המערכת ותושבי העיר״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות