Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
אלדד פוקס. מייסד Appwrite.

גאווה מקומית חברת Appwrite של אלדד פוקס מאשקלון גייסה 10 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Appwrite, המפתחת של אשקלון ניוז הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 10 מיליון דולר

אלדד פוקס, יליד אשקלון, מייסד ומנכ”ל Appwrite הצליח לגייס 10 מיליון דולר בהובלת קרנות Ibex ו-Seedcamp ובהשתתפות Bessemer Venture ו-Flybridge. גם אורי בונס, מייסד ענקית החיפוש Elastic, וג’יימס לינדבאום, מייסד Heroku, השתתפו בסבב הגיוס בתור משקיעים פרטיים.

פוקס, שהקים את חברת ‏Appwrite, עליה מבוססת מערכת ׳אשקלון ניוז׳, מתמחה בפיתוח פלטפורמת Microservices בקוד פתוח, המיועדת למפתחי Web, מובייל ו-Flutter, ומשמשת כמעין שכבת בינתיים, המאפשרת למפתחים לצרוך את כל הכלים והשירותים ששירותי הענן מציעים, אבל באמצעות APIs ופרוטוקולים שהם כבר מכירים ואוהבים.

המטרה, על פי החברה, היא לחסוך למפתחים את הצורך לנסות ולחבר פתרונות אחרים ביחד בתהליכים שאורכים ימים, שבועות ולפעמים כלל לא מצליחים, ולנסות לגרום להם לעבוד בסינרגיה במקום.

אלדד פוקס: “היום Appwrite מציע למפתחים שירותים לניהול משתמשים ואימותם עם תמיכה בלמעלה מ-25 שיטות אימות שונות כגון OAuth, Passworless, Magic URLs, Anonymous Users ועוד, API-ים לניהול Persistence ו-Storage” עוד הוסיף פוקס,: “פתרון Cloud Function עם תמיכה בלמעלה מ-15 סביבות ריצה שונות המאפשרות למפתחים להוסיף כל התנהגות עסקית שהם צריכים תחת Appwrite כפלטפורמה מרכזית אחת”.

נכון לעכשיו, Appwrite פועלת בגירסת self-hosted שניתנת להתקנה בכל סביבת ענן מודרנית מבוססת Containers, כך שהמידע של הארגון נשאר לחלוטין אצל האירגון.

בהמשך, כך מסביר פוקס, תשיק החברה גירסת ענן שתאפשר ניהול פשוט וטוב יותר לצוותים שיעדיפו סביבות מנוהלות.

לסיום אומר פוקס: “קוד פתוח הינו מכפיל הכוח שלנו לבניית קהילה שמונה כבר מעל ל-40,000 מפתחים שאוהבים ומשתמשים ב-Appwrite. עם זאת הערך שלנו לא נגמר בקוד המקור. כמו כל חברה שרוצה להוביל ולהפוך להיות שחקן דומיננטי, אנחנו מאמינים שהערך שאנחנו מייצרים הרבה יותר גבוה. הפילוסופיה מאחורי המוצר, הראייה של השוק, הקהילה שלנו, התהליכים שלנו ותרבות הפיתוח שלנו הם מרכיבים שהרבה יותר קשה לשכפל”.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות