Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
כל האומנים על במה אחת באשקלון

קיץ של אירועים באשקלון

עומר אדם, אברהם טל ורותם כהן, שלומי שבת ודיקלה, סטטיק ובן אל, סטפן ואגם בוחבוט הם רק חלק מהשמות שיגיעו בקיץ הזה לאשקלון

את הקיץ הזה כולם עושים באשקלון: לאחר שנה מלאה באתגרים, החל ממשבר הקורונה ועד למבצע 'שומר החומות', שבנו לשגרה ועיריית אשקלון פותחת בשורה של אירועי קיץ, מופעים, פעילויות ואטרקציות לרווחת תושבי העיר ולמבקרים בה אשר יתקיימו בעשרות מוקדים ברחבי העיר.

באירועי הקיץ הושקעה מחשבה רבה והם הותאמו למגוון של קהלים, מילדים דרך בני נוער ועד מבוגרים ולמגזרים שונים.

*ראש העיר, תומר גלאם:* "אני שמח להציג בפני התושבים את אירועי הקיץ המהנים והמגוונים שלנו לאחר שנה לא פשוטה שעברנו. למרות שגם במהלכה קיימנו אירועים, הפעם אנחנו עושים זאת עם מיטב האמנים מהשורה הראשונה בישראל ולקהל רחב של צופים. אני מזמין את כולם, תושבי אשקלון ומחוצה לה, להגיע וליהנות מפסטיבל של הופעות חיות במיקום היפה ביותר בישראל ובעיר שנמצאת בתנופה אדירה בכל התחומים. בואו לאשקלון".

*הממונה על האירועים חבר המועצה משה אטיאס:* "לאחר שנה מלאת אתגרים, סגרים וריחוק חברתי, אנו חוזרים לשגרה ומציגים בפני תושבי אשקלון תכנית קיץ מלאה ומגוונת עם מגוון אירועים, מופעים, הפעלות בפארקים ופסטיבלים לכל הגילאי לרווחת התושבים. אני רוצה להודות לראש העיר, תומר גלאם על שיתוף הפעולה והראייה המשותפת למען התושבים. תושבי אשקלון אני מאחל לכם קיץ מהנה, תיהנו, תבלו והכי חשוב שמרו על עצמכם."

בין האירועים שיתקיימו באשקלון במהלך הקיץ:

*פסטיבל LIVE אשקלון:* ארבעה ימים של הופעות חיות עם מיטב זמרי ישראל, אמנים מקומיים ודוכני אוכל. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 23-26.08.21, בימים שני עד חמישי החל מהשעה 20:00 בחוף בר כוכבא על פי הפירוט הבא:
23.08 - עומר אדם
24.08 - שלומי שבת מארח את דקלה
25.08 - אברהם טל ורותם כהן
26.08 - סטטיק ובן אל מארחים את אגם בוחבוט וסטפן
הכניסה לפסטיבל LIVE אשקלון ללא תשלום.

*רביעי שמח:* הפנינג משפחות בשכונות. מידי יום רביעי יוכלו ההורים והילדים להגיע לפארק השכונתי וליהנות ממופע של כוכבי הילדים הגדולים ומאחר צהריים מלא בפעילויות מהנות ומעשירות של טרמפולינות, מתקני נינג'ה, יצירה, משחקים ומשאיות אוכל:

28.07 - הדוד חיים בפארק אגמים
04.08 - יובל המבולבל בדשא הגדול באפרידר
11.08 - מני ממטרה בשכונת גבעת ציון
18.08 - טררם+טלי חגיגה לי בפארק חטואל בשכונת שמשון
הכניסה לאירועי רביעי שמח ללא תשלום.

*פסטיבל בין הזמנים:* יתקיים ביום חמישי, 05.08.21 בפארק אגמים עם מופע מרכזי של מרדכי שפירא וגד אלבז מארחים את ניסים בלאק ואורי דוידי ועם מופע חימום של אבי אילסון, איתי עמרן, אסף הרוש וצמד ילדים בליוויי קלידן, הכניסה לפסטיבל בחינם. בנוסף, במהלך הפסטיבל יוכלו התושבים ליהנות ממתקני לונה פארק עם ספינת פיראטים, קרוסלת דינוזאורים, קרוסלת חלליות, מתנפחים ועוד.

נציין כי כלל האירועים יתקיימו על פי הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות באשר לנגיף הקורונה.

לצד כל אלו, גם אגף תרבות נוער וספורט יקיים שורה של אירועים, בהם: יריד רומנטיקה ויריד קיץ, סיורי סליחות וסיור לימודי לירושלים, טורניר מאמאנט חופים, ערבי זמר עברי, הרקדות בטיילת מידי מוצאי שבת, ערב ג'אם ולהקות צעירות, מופעים, סדנאות וקורסים לכל הציבור. הפירוט המלא באתר העירייה.

בנוסף, לאחר שנה ללא עולם התרבות, היכל התרבות באשקלון שב לפעילות מלאה ומזמין את התושבים ליהנות ממופעי סטנדאפ והצגות בהיכל התרבות: "העבד" (תיאטרון גשר), "אתונה – ירושלים" (תזמורת מזרח ומערב בניצוחו של תום כהן מארחים את הזמר היווני דימיטריס באסיס), סטנדאפ – שלומי קוריאט, סבתא בישלה דייסה , קופיקו מלך הג'ונגל וקוגומלו, "מסיבת קיץ עם חיפזון וזהירון", "קריוס ובקטוס", "פסטיפאן – קסם הצחוק" ו"תשליך – שולי רנד". להזמנת כרטיסים היכנסו לאתר היכל התרבות אשקלון.

כמו כן, החברה העירונית אשקלון אשר מובילה בימים אלו את בית הספר של הקיץ וקייטנות קיץ עבור למעלה מעשרת אלפים ילדות וילדים, שקדה במהלך התקופה האחרונה על מגוון אירועים ופעילויות עבור תושבי אשקלון לחופשת הקיץ, עם הקרנת סרט ופיצה של "דלהי ספארי", "אסטרו בוי" ונוער הפלא, הפנינג קיץ, יום ספורט, הצגות ילדים והדרכות להורים. את פירוט האירועים והפעילויות המלא ניתן למצוא באתר החברה העירונית אשקלון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות