Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
יום מעשים טובים 2021 באשקלון

יום מעשים טובים 2021 באשקלון יוצא לדרך

יום מעשים טובים- 2021 פרויקט הדגל של עמותת ׳רוח טובה׳ מקבוצת אריסון, יערך היום (שלישי) באשקלון עם שפע של פרויקטים התנדבותיים


מבצע התרמת דם, דוכני פעילות בבתי הספר ועוד הזדמנויות לעשות מעשה טוב למען הקהילה
כמיטב המסורת, עיריית אשקלון תציין את יום המעשים הטובים עם שפע של פרויקטים התנדבותיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יום המעשים הטובים הינו יום השיא של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון אשר נועד לקדם את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית שלנו כחברה ויתקיים היום (שלישי 16.03), עם מגוון פעילויות בשיתוף בני הנוער מבתי הספר השונים בעיר.

עיריית אשקלון החלה כבר בשבוע שעבר לציין את יום המעשים הטובים, עם מאות תלמידים מבתי הספר התיכוניים בעיר אשר הגיעו לנקות את חוף 'דלילה' ולהפריח עפיפונים עם מילים טובות.

בחודשים האחרונים פעלה עיריית אשקלון בהובלת אגף תרבות נוער וספורט בעירייה על מנת לגייס פרויקטים התנדבותיים בשיתוף בתי הספר השונים ברחביי העיר.
במסגרת הפעילויות, התלמידים ייקחו חלק בניקיון שכונות, ניקון חופים, טיפוח ושיפוץ גינות כלבים, יצבעו מבנים וישפצו בתים. כמו כן, יבצעו מבצעי הסברה על איכות הסביבה, יערכו יום כבוד וחלוקת מארזים מפנקים לשורדי השואה ועוד.

בעקבות הנחיות משרד הבריאות ובהתאם ל'תו הסגול', את האירוע הגדול השנתי יחליפו דוכני פעילות עבור התושבים במספר מוקדים: מרכז אפרידר, תחנה מרכזית, קניון גירון, שוק עירוני, מדרחוב ומרכז מסחרי בקעת רימון בין השעות בין 09:00-13:00.

בדוכנים יוכלו התושבים לכתוב כרטיסי ברכה, לגרד כרטיסי גירוד המקנים להם מעשה טוב ועוד מגוון דברים שיעשו להם ולסביבה טוב.

כמו כן, יערך מבצע התרמת דם במרכז אפרידר, בין השעות 10:00-16:00.

ראש העיר, תומר גלאם: "תושבי אשקלון ידועים ברוח ההתנדבות והנתינה לאורך כל ימות השנה ולוקחים חלק במגוון פרויקטים התנדבותיים. ראינו את זה קורה ביתר שאת בקורונה ואנחנו מכירים זאת היטב בשגרה. גם ביום זה אני קורא לתושבי העיר להפגין את אותה רוח מדהימה של עשייה למען האחר ולהתנדב למען הקהילה ולמען החברה באשקלון״.

לכל הפעילויות ההתנדבויות אשר יתקיימו ברחבי העיר, היכנסו רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות