Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
גלאם זועם על ביבי. אשקלון שוב נשארה בחוץ

גלאם זועם על נתניהו: ״ יריקה נוספת בפרצופם של תושבי אשקלון״

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, זועם על אי הכללת תוכנית הסיוע לעיר אשקלון, שאמורה הייתה לעלות לדיון מחר בישיבת הממשלה

 | 

כזכור, לפני כשבועיים אישרה ממשלת ישראל את הארכת ההטבות ליישובי עוטף עזה כאשר במהלך הישיבה הודיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי בישיבה הבאה יביא לאישור תוכנית סיוע לעיר אשקלון: ״נמשיך לתמוך ולמנף את העוטף, ובשבוע הבא נביא החלטה לסיוע גם לאשקלון״, אמר ראש הממשלה.

בהתאם לכך, במהלך השבועיים האחרונים, פעל ראש העיר לקידום תוכנית הסיוע לעיר, בהיקפים משמעותיים, כולל בשורה בנושא אזור פיתוח לאזורי תעשייה. שיא הפעילות היה בשבוע החולף במהלכו הגיע לכנסת ונפגש באופן אישי עם ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת, מכל גווני הקשת הפוליטית, כדי לנסות ולגבש את ההצעה שכאמור, אמורה הייתה לבוא לדיון מחר.

הערב (מוצאי שבת) נודע לראש העיר כי ככל הנראה ההצעה לא תובא לאישור הממשלה מחר, מה שעורר את זעמו נוכח אינספור הבטחות שטרם מומשו: ״במידה והצעת המחליטים לעיר אשקלון לא תובא מחר לדיון בישיבת הממשלה, זו תהיה יריקה נוספת בפרצופם של תושבי אשקלון. שבענו מהבטחות ללא כיסוי, אנחנו רוצים את מה שמגיע לנו בזכות.

בזכות למעלה מעשור של ירי רקטי בלתי פוסק לעבר העיר, מאות פצועים, חמישה הרוגים ואלפי נפגעי חרדה.

בזכות עמידה איתנה וגיבוי מלא של תושבי אשקלון לממשלה ולכוחות הביטחון.

״אני מקווה מאוד שמקבלי ההחלטות יתפכחו במהרה וכן יעבירו מחר את ההצעה לסיוע לעיר אשקלון, המהווה שלב נוסף בדרך למטרת העל - הטבות מס לתושבי אשקלון והגדרת העיר כאזור עדיפות לאומית א׳. נמשיך להיאבק עד שנשיג את המטרה הזאת״, אמר ראש העיר. 

גלאם זועם על ביבי. אשקלון שוב נשארה בחוץ
אשקלון חייבת להיכלל במפת אזורי עדיפות לאומית
רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות