Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
סנ״צ מייק כהן. מפקד תחנת משטרת אשקלון הנכנס.

סנ"צ מייק כהן, מונה למפקד תחנת משטרת אשקלון

בטקס חילופי פיקוד בתחנת משטרת אשקלון, מונה סנ״צ מייק כהן (יליד אשקלון), למפקד התחנה במקומו של סנ״צ משה לוי

בטקס החלפת הפיקוד על תחנת משטרת אשקלון במעמד ניצב יורם סופר, מפקד מחוז דרום במשטרת ישראל, מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רונן אבניאלי ובהשתתפות ראש עיריית אשקלון ,מר תומר גלאם, העביר סנ"צ משה לוי את הפיקוד על התחנה לסנ"צ מייק כהן.

סנ״צ מייק כהן (45), יליד אשקלון, נשוי ליסמין (להם ארבעה ילדים), בוגר תואר שני בקרימינולוגיה, התגייס למשטרת ישראל בשנת 1993.

בין תפקידיו האחרונים: קצין אגף המבצעם של משטרת אשדוד, סגן מפקד משטרת אשדוד, מפקד תחנת שדרות.

כאמור, סנ"צ מייק כהן מחליף בתפקידו את מפקד תחנת אשקלון היוצא סנ"צ משה לוי,אשר מונה לראש ענף החקירות במחוז דרום.

בשל מגבלות הקורונה הטקס נערך במתווה מצומצם. לאחר טקס רשמי, נישאו דברי ברכה ודרך צלחה לשני הקצינים הבכירים, היוצא והנכנס.

מפקד מחוז דרום, ניצב יורם סופר ציין בדבריו: ״העיר אשקלון מתפתחת ומרגישים שהתשתית משתנה לטובה ותודה לרשות על שיתוף הפעולה.

אשקלון היא עיר מאתגרת ודורשת קשב רב. בימים אלה הוחלט על מתן קבוצת סיור נוספת לעיר המתפתחת על מנת שניתן יהיה לתת שירותי משטרה מיטביים לתושבים.

מייק נקלט פה לפני 20 שנים כשעבר למשטרה ממג״ב והוא המתאים ביותר היום להמשיך ולהוביל את תחנת המשטרה באשקלון לעמוד באתגרים הרבים שעומדים לפתחה.״

מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רונן אבניאלי: ״יום חג למרחב לכיש, יום של החלפת פיקוד בשתי תחנות המרחב.
מייק, היום לאחר שסיימת את תפקידך כמפקד תחנת שדרות, אתה מקבל את הפיקוד על תחנה גדולה, מורכבת ומאתגרת, מאחל לך בהצלחה גדולה״.

ראש העיר מר תומר גלאם הודה למפקד התחנה היוצא על ארבע שנים של עבודה ועשייה משותפת למען הסדר הציבורי וביטחון התושבים: "פעלנו יחד בשגרה וגם בחירום, מסביב לשעון, כשלנגד עינינו טובת תושבי אשקלון ורווחתם. התמודדנו עם אתגרים מורכבים מאוד, הסלמות ביטחוניות, אירועי גשם קיצוניים ונושאים שאנחנו עדיין מתמודדים איתם כמו תופעת טרקטורונים ומשבר הקורונה, וכל אלו על רקע צמיחתה והתפתחותה של העיר.
"באותה הזדמנות אני רוצה לאחל הצלחה רבה למפקד התחנה הנכנס, סנ"צ מייק כהן. משימות רבות לפנינו ונמשיך לפעול בשיתוף פעולה על מנת ליישם אותן על הצד הטוב והמקצועי ביותר".

מפקד תחנת אשקלון היוצא, סנ"צ משה לוי ציין בדבריו:
אתגרים רבים ליוו אותי בתקופת כהונתי כמפקד תחנה ובהם האתגרים הביטחוניים ומאבק בפשיעה. אני יוצא עם תחושה של סיפוק וגאווה ומאחל הצלחה רבה למייק בהמשך.
ברצוני להודות לכל מפקדי ושוטרי התחנה, לראשי הרשויות, לפיקוד המחוז, המרחב ועמיתי לסגל הפיקוד במרחב לכיש."

מפקד תחנת אשקלון הנכנס, סנ"צ מייק כהן ציין בדבריו: ״אני מקבל תפקיד תפקיד שמציב בפני אתגרים מיוחדים וייחודים בגזרה המורכבת ביותר.
אני גאה ונרגש ומתחייב להיות קשוב בשביל הציבור בכל זמן ומקום בהם נדרש ולעשות הכל למען ביטחון התושבים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות