Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
איתמר שמעוני, בהקראת פסק הדין.

הפרקליטות דורשת 7 שנות מאסר וקנס של שלושה מיליון ש״ח על איתמר שמעוני

הפרקליטות דורשת לגזור שבע שנות מאסר על איתמר שמעוני, ראש העיר אשקלון לשעבר, שהורשע בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מס

הפרקליטות דורשת לגזור שבע שנות מאסר על איתמר שמעוני, ראש העיר אשקלון לשעבר, שהורשע בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מס.

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב בני שגיא צפוי לגזור את עונשו של שמעוני בחודש הבא.

בית המשפט המחוזי הרשיע בנובמבר האחרון את שמעוני בקידום שני פרויקטים של איש העסקים והקבלן המקומי יואל דוידי, תמורת שוחד בסך 150 אלף שקל שהתקבלו במסווה של דמי תיווך לאחיו של ראש העיר לשעבר. בהכרעת הדין נקבע שהכסף שקיבל שמעוני שימש לתשלום דמי שתיקה לשתי נשים שסיפרו כי פגע בהן מינית. הוא לא הועמד לדין בגין עבירות מין.

הפרקליטות דורשת ארבע שנות מאסר בגין עבירת שוחד, מרמה והפרת אמונים, בנוסף לשנה ועשרה חודשי מאסר על עבירות הפרת אמונים נוספות.

כמו כן, דורשת התביעה שנת מאסר בגין עבירות המס, זאת לאחר ששמעוני הורשע בכך שקיבל באמצעות חברו מאות אלפי שקלים לצורך תשלומי דמי השתקה, מבלי שידע לומר מה מקורם.

המדינה מבקשת לגזור על שמעוני קנס כספי בגובה שלושה מיליון שקלים.

שמעוני הגיב לדרישת הפרקליטות ופרסם בדף הפייסבוק שלו:

״כמה עדכונים שחשוב לי להעביר לכם לקראת גזר הדין הצפוי במשפט: הטיעונים לעונש נמשכים ואנו עושים מאמצים רבים לשכנע את בית המשפט להקל בעונש הצפוי.
אני טוען שדרישת הפרקליטות למאסר ממושך מוגזמת, אבל נמתין להכרעת בית המשפט בגזר הדין ובהתאם נשקול הגשת ערעור. יש לנו טיעונים טובים שיכולים להפוך את הקערה על פיה.
בזכות האמונה הגדולה בבורא עולם ובעזרת ה' נשמע בשורות טובות״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות