Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
פסטיבל ארמונות בחול בינלאומי יתקיים באשקלון.

פסטיבל ארמונות בחול יתקיים באשקלון

פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול יגיע מחוץ לארץ לחוף בר כוכבא שבטיילת אשקלון. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 18-23/8/19

אם עברתם בימים האחרונים סמוך לחוף בר כוכבא וראיתם הרים של חול, כדאי שתדעו שהחלו הקמות לפסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול.

הפסטיבל יארח עשרה אמני חול מהולנד, ספרד, רוסיה, ארה"ב, הרפובליקה הצ'כית ומדינות נוספות, שיגיעו לישראל להשתתף בפסטיבל וליצור פסלי ענק של דמויות אהובות מהאגדות לאורך טיילת אשקלון.

לאורך כל ימי הפסטיבל, יתקיים מידי ערב הפנינג לכל המשפחה ברחבי הטיילת שיכלול מתחמי יצירה לכל המשפחה, הטיילת תתמלא באומני רחוב שיציגו מופעי קרקס, מופע אקרובטיקה, מתחם של פסלים חיים, תהלוכות קומיות, תיאטרון רחוב, מתחמי הפעלה מוזיקליים, מתחם פיסול בחול על ידי מיטב המדריכים בארץ, מתחם מזון בתשלום ובו פוד-טראקים עם אוכל צמחוני, בשרי, וחלבי.


במסגרת אמנות הפיסול, כ-1,000 טונות של חול מיוחד ישמשו את האמנים ליצירת פסלים המתנשאים לגובה של למעלה מ-5 מטרים של דמויות מתוך אגדות ילדים – היפה והחיה, בת הים הקטנה, הברווזון המכוער, אלזה ואנה, כיפה אדומה והזאב, שלגיה ושבעת הגמדים, סינדרלה, אלאדין והג'יני, מוהאנה, וגיבורי אגדות מוכרים ואהובים נוספים.

"כיאה לעיר עם ים של אפשרויות, אני שמח להזמין את כל תושבי ישראל להגיע לאשקלון המתפתחת והמתחדשת, וליהנות יחד איתנו מפסטיבל ייחודי המשלב בין אמנות רחוב, תרבות, יצירה ייחודית וחופי הים המאפיינים את עירנו" מסר ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "אמנם זאת השנה הראשונה שאנו מפיקים פסטיבל בינלאומי מהסוג הזה, אך אני בטוח בכך שזוהי תחילת של מסורת שתשמר לעוד שנים רבות".

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים ה-18-23/8/2019. בימים א'-ה' בין השעות 10:00-22:00 וביום שישי בין השעות 10:00-16:00.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות