Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
תומר גלאם על הבמה של קמפיין לא מצביעים שחיתות.

קמפיין "לא מצביעים שחיתות" הגיע לאשקלון

במהלך החודשים הקרובים ועד למועד הבחירות המוניציפליות בחודש אוקטובר, משיקות התנועה לאיכות השלטון ואתר וואלה!NEWS קמפיין ארצי למאבק בשחיתות בשלטון המקומי ולקידום שלטון נקי ואיכותי ברשויות המקומיות - #לאמצביעיםשחיתות

כחלק מהקמפיין, תגיע התנועה לעשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ ותקיים אירוע חגיגי וטקס חתימה על האמנה למאבק בשחיתות ברשויות המקומיות. במהלך האירוע יוזמנו ראש העיר ונציגי הרשימות השונות להציג, אחד אחרי השני, את ה'אני מאמין שלהם' בנושא המאבק בשחיתות בשלטון המקומי. כמו כן, יוזמנו המתמודדים לחתום על האמנה למלחמה בשחיתות בשלטון המקומי.

גם באשקלון הגיעו עשרות תושבים לאירוע #לאמצביעיםשחיתות שנערך אמש (א'). על בימת התנועה לאיכות השלטון עלו המתמודדים לראשות העיר, לצד חלק מראשי הרשימות למועצת העיר, נשאו בפני התושבים נאום קצר בנושא המאבק בשחיתות וחתמו על האמנה של התנועה לאיכות השלטון למאבק בשחיתות ברשויות המקומיות.

המועמד משה אטיאס: "הגעתי למסקנה שככל שהוועדות יהיו יותר שקופות, יותר בלתי תלויות במנגנוני העיריה וימונו על ידי אנשים מקצועיים ואמינים שרוצים לשרת את הציבור ללא אינטרס, אז יהיה לנו שלטון ללא שחיתות. אני מתחייב שישיבות המועצה וגם שאר הוועדות יהיו מצולמות....אני לא הייתי מאפשר למישהו שהוגש נגדו כתב אישום להתמודד עד אחרי שהוכיח את חפותו בבית המשפט. אבל כרגע החוק מחייב אותנו ויש הרבה דברים שאני רוצה לקדם למען העיר ואם ייבחר מישהו עם כתב אישום והוא יציע לי לשבת איתו ויתחייב ללכת איתי באג'נדה שלי אני אלך לפי החוק".

תומר גלאם ראש העיר המכהן: "יש כיום לקונה בחוק, כולם מבינים את זה, שמי שיש לו כתב אישום יכול להיבחר אבל לא לכהן ואז באופן אוטומטי מספר 2 שלו מחליף אותו וזה דבר שהוא לא הגיוני בלשון המעטה... כל אדם שמוגש נגדו כתב אישום לא רק שלא אשב איתו בקואליציה שלו, גם לא אצרף אותו לקואליציה שלי...מי שנוהג בשקיפות לא צריך לפחד להתמודד ולכהן בשום ועדה".

המועמד איתי סהר: "אני מתחייב לשקיפות, לעבוד עבור התושבים מבוקר עד לילה ומתחייב להיות פתוח וכנה בפני התושבים. אפרסם את היומנים שלי כמובן... אני מתחייב שלא אשב בקואליציה עם אדם שהוגש נגדו כתב אישום".

המועמד אבי עייש: "במאבק נגד השחיתות אני לא רק בבחינת נאה דורש אלא גם מקיים. מי שהקים את הפורום לאיכות השלטון באשקלון ב-2003 זה היה אני. שרפו לי את המשרד, ניקבו לי צמיגים ואנחנו לא פחדנו והמשכנו להיאבק נגד השחיתות. בעידן של היום יש אפשרות להנגיש מידע לציבור באופן פשוט דרך האינטרנט ושלא יספרו לכם סיפורים. אצלי הממונה על חופש המידע תוכל ללכת הביתה כי הכל יהיה שקוף והכל יהיה מפורסם. אני אוביל שקיפות אמיתית ושוויון הזדמנויות מלא...לא אשב בשום מצב בקואליציה עם מי שהוגש נגדו כתב אישום".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות