Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
סנ"צ חיים בובליל. מפקד תחנת משטרת אשקלון.

מפקד חדש

סנ"צ חיים בובליל, מונה לתפקיד מפקד תחנת משטרת אשקלון, במקומו של סנ"צ חיים בלומנפלד, שיעבור לשמש כסגן מפקד מרחב ציון. בובליל: "התפקיד מחייב"

טקס העברת פיקוד תחנת משטרת אשקלון התקיים אתמול (ראשון) בתחנת המשטרה בעיר.

הטקס המרגש כלל לא מעט דמויות מוכרות ובנוכחותם של מפקד המחוזניצב יוחנן דנינו, מפקד מרחב לכיש,ניצב משנה אלון לבבי, ראש עיריית אשקלון בני וקנין, מפקד המכללה לקצינים בכירים -תת ניצב דוד ביתן (מפקד המרחב לשעבר), הרב אריה סלומון רב המועצה האזורית חוף אשקלון, קצינים ושוטרים מיחידות מחוז דרום ומיחידות ארציות, בני משפחה וחברים.

מפקד התחנה היוצא, ניצב משנה חיים בלומנפלד, עוזב את תפקידו לאחרשמונה לאחרונה לסגן מפקד מרחב ציון, ביצע שורה של תפקידים, בין היתר, כקצין פיקוח ובקרה בלשכת המפכ"ל, ועוזר ראש את"ל.

בשלוש השנים תחת פיקודו של המפקד היוצא התחוללה מהפכה אמיתית בפעילות המשטרתית בעיר אשקלון, בתקופתו ירדה הפשיעה באשקלון בעשרות אחוזים, התמודדותו עם הירי הרקטי והאיום הבטחוני על העיר הובילו לפיתוח התורה והטיפול באירועים אלה תוך השריית שקט ורוגע על האזרחים, כמו כן, השכיל להילחם בפשיעת הסמים בכל דרך אפשרית ולהגיע להישגים מקוריים אף בתחום זה.

ייחודו בכך שפיתח יחדיו עם הרשות המקומית וועד ההורים העירוני מודלים ייחודיים תוך הפגנת תעוזה ויצירתיות כמודל "הכל בטוח" ו"סיירת הורים" במסגרת פרוייקט "דרום ללא אלימות" עד כדי הפיכתם לעיר המובילה בארץ בנושא.

תקופת כהונתו של סנ"צ חיים בלומנפלד המפקד היוצא התאפיינה בתבונה, מקצועיות, נחישות ודבקות במשימה, מנהיג אשר מוביל תהליכים חדשניים ומהווה דוגמא אישית לפקודיו.

בדברים שנשא מפקד התחנה היוצא, ציין, בין היתר, כי " היו אלה שלוש השנים היפות, המלאות והמשמעותיות בשירותי המשטרתי עד כה, שנים בהם בשותפות אמת עם הרשות המקומית, אזרחי העיר, ועד ההורים העירוני והרשויות המקבילות מד"א, צה"ל וכיבוי אש הבאנו בשורה חדשה לעיר אשר ניצבת היום במקום טוב הרבה יותר מהעבר...והיום אני ניצב בהשתאות ומסתכל על התוצאות הנהדרות אליהם הגענו בהורדת הפשיעה ובעיקר עבירות הרכוש והאלימות, בהורדת תאונות הדרכים ובהעלאת אמון הציבור בתחנה ובשוטריה".

את מקומו של סנ"צ חיים בלומנפלד יתפוס, סנ"צ חיים בובליל, בן 38 תושב אשקלון, נשוי ואב לשניים.

סנ"צ בובלילהחל דרכובתחנת אשקלון ובין יתר תפקידיו פיקד על תחנת שדרות, כאשרבתפקידו האחרון כקצין אג"מ לכיש הוביל את תחום האג"מ למוכנות מבצעית גבוהה ולהישגים רבים.

בדברים שנשא מפקד התחנה הנכנס, סנ"צ חיים בובליל אמר:"התפקיד מחייב אותי להגשמת חזונה של משטרת ישראל. לפעול מתוך שליחות ומחוייבות להענקת ביטחון אישי לתושבי העיר, להעניק שירות שיוויוני ואיכותי, לפעול בנחישות לאכיפת החוק, לחבק ולשתף הקהילה ומנהיגיה".

ראש עיריית אשקלון,בני וקנין, שהשתתף בטכס החלף הפיקוד בתחנת משטרת אשקלון, נשא גם הוא דברים ואמר: "טקס זה הינו ברגשות מעורבים שכן לא בלב קל נפרדת העיר ממפקד נפלא כמו המפקד היוצא, שלוש שנים בהן הייתה שותפות של אמת בין מפקד התחנה לעיריית אשקלון, בשנים בהם פיקד על התחנה נקבעו סטנדרטים חדשים, בעקבות אישיותו ששילבה בין שילוב נדיר של פיקוד ומנהיגות יחד עם ענווה, נחישות ושיתוף הקהילה. בשם תושבי אשקלון הודה למפקד היוצא מקרב לב, ושמח הוא, כי המפקד הנכנס הינו יליד אשקלון, אשר צמח בתחנה סוגר מעגל ומגיע כמפקדה.

מפקדמרחב לכיש, ניצב משנה אלון לבבי שיבח את פועלו הרבשל סנ"צ חיים בלומנפלד, המפקד היוצא ואמר:"לטעמי- יכולתך לרתום את השוטרים, לשנס מותניים- לגלות מנהיגות ולצעוד קדימה יכולתך זו מעידה על מנהיגות, מקצועיות, נחישות, קל לוותר תחת עול הביקורת- אך זו לא דרכך".

מפקד מחוזדרום -ניצב יוחנן דנינו, הדגיש בנאומו, כי: "אין להקל ראש בתפקיד מפקד תחנת אשקלון. האיומים והאתגרים המונחים לפתחו, בכל רגע משעות היממה, יש בהם כדי להשפיע על מחוז שלם. תחנה המשרתת 130,000 תושבים האתגרים בה הם אינסופיים וכשאני מסתכל על הנתונים ועל ההישגים של התחנה במלחמה בפשיעה אני מתמלא גאווה". ,

עוד ציין ניצב דנינו כי: "המפקד הנכנס הינו הבחירה הטבעית לתפקיד וכי שמו בלט מעל כולם בזכות תכונותיו והניסיון הפיקודי הרב, איחל לתושבי אשקלון ומנהיגיה, כי ההישגים שהיו נחלתנו ימשכו וכי השקט הזה יאפשר להמשיך להלחם בפשיעה ולהביא לתושבי אשקלון תחושת בטחון טובה יותר ושגשוג".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות