Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-03.05.24 כ"ה ניסן ה'תשפ"ד
מישל בוסקילה. חבר מועצה חדש.

פרסום ראשון חבר מועצה חדש

בצעד מפתיע הגיש בתחילת השבוע חיים כהן, חבר מועצת העיר מטעם "הליכוד", מכתב התפטרות. את מקומו סביב שולחן מועצת העיר יתפוס מישל בוסקילה

ישיבת מועצת העיר הקרובה, שתיערך ביום רביעי, תהיה עמוסה בלא מעט הצעות לסדר וגם תתכבד בשחקן חיזוק חדש, בדמותו של מישל בוסקילה, איש עסקים מקומי, שנבחר בפריימריס האחרון של מפלגת "הליכוד" באשקלון, למקום השלישי ברשימה.

כניסתו של בוסקילה כחבר מועצה מן המניין, באה לאחר שבתחילת השבוע הגיש חבר המועצה חיים כהן (מס' 2 ב"ליכוד") מכתב התפטרות ובו ציין בין היתר כי אינו מעוניין להמשיך לשבת בקדנציה הנוכחית סביב שולחן מועצת העיר.

מכתב ההתפטרות שהגיש כהן, נכנס לתוקפו לאחר 48 שעות כשבמקביל, מונה מישל בוסקילה לרשת את כסא חבר המועצה.

מינוי של בוסקילה כחבר מועצה, יכול לגרום לסיפוק רב בעיקר בסביבתו של ראש העיר, בני וקנין, שכן השניים נחשבים למיודדים ביותר, דבר אשר יגרום ככל הנראה להתקרבותה שלסיעת "הליכוד" באשקלון, בראשותו של שבתאי צור, לדלג כבר בשבועות הקרובים מספסלי האופוזיציה לאלו הנמצאים בקרבתו של וקנין, קרי קואליציה תומכת.

את סימני הפיוס בין וקנין לצור, ניתן היה לראות כבר באירועי יום העצמאות, כאשר בבמות המרכזיות, נצפו השניים צמודים, ממש כמו בימי החברות האיתנה שהיתה בין השניים.

חברי סיעת"הליכוד" באשקלון, לא פוסלים אפשרות להצטרפות לקואליציה הרחבה שבנה סביבו וקנין, תוך כדי מתן סמכויות רחבות בעבור חברי הסיעה.

כניסתו של מישל בוסקילה כחבר מועצה מן המניין, תסלול לאחרוןככל הנראה גם את הדרך לתפקידים הבאים בינהם: חבר דירקטוריון החברה הכלכלית, חבר ועדת בנייין ערים, חבר בועדה לתרבות וספורט וחבר בועדת התעשייה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות