Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שני ה-16.09.24 י"ג אלול ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

חזי חליואה מנכ״ל העיריה מסיים את תפקידו

חזי חליואה מנכ״ל עיריית אשקלון הודיע כי הוא מסיים את תפקידו: ״הייתה לי הזכות לשרת את העיר באחת התקופות המורכבות שידעה״

מנכ״ל העירייה, חזי חליואה, מסיים את תפקידו בסיכום עם ראש העיר ובהכרת תודה על האמון והזכות לתרום לעיר אשקלון. חלאויה יסיים את תפקידו בתחילת אוקטובר.

במסגרת תפקידו, הוביל חליואה שורה של תהליכים ארגוניים שנועדו ליישם את חזון ומדיניות העירייה והעומד בראשה, תוך דגש על ייעול ושיפור מתמיד של השירותים העירוניים לתושבי העיר, הנחת יסודות לתוכניות חוסן, יצירת מנועים לפיתוח וצמיחה כלכלית ותכנון אסטרטגי ארוך טווח.

ראש העיר תומר גלאם הודה לחליואה על עבודתו ואיחל לו הצלחה בדרכו.

גלאם: ״בתפקידו כמנכ״ל העירייה חזי הפגין מחויבות, נחישות ונכונות ליישם את תוכניות העבודה העירוניות ולקדם את העיר צעדים נוספים קדימה. אני מודה לו על פועלו ומאחל לו נחת והצלחה בהמשך דרכו״.

מנכ״ל העירייה, חזי חליואה: ״עם כניסתי לתפקיד סיכמנו ראש העיר ואני על תקופת זמן מוגדרת בה אוכל לתרום מהניסיון והידע שצברתי. במהלך התקופה כולה ובמהלך אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל בפרט, נחשפתי לעובדים ומנהלים מצויינים שטובת העיר לנגד עיניהם והם ראויים לתודה והערכה רבה. אני רוצה להודות לראש העיר על הבעת האמון, על התמיכה ועל החברות. אין לי ספק שהעיר אשקלון נמצאת בידיים הנכונות. אמשיך לתרום ולסייע, להנהלת העירייה, לעיר אשקלון וכמובן לראש העיר בכל שאדרש בכל זמן״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות