Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום ראשון ה-05.05.24 כ"ז ניסן ה'תשפ"ד
הראל כהן גבורה & גלעד ישעיהו.

נחנך משכנם החדש של עורכי הדין ישעיהו & כהן גבורה

במעמד ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, הרב יעקב אביטן, בני משפחה, קולגות, קבלנים, מנהלי בנק, אנשי עסקים והשורה הראשונה של עולם הנדל"ן בעיר נקבעה המזוזה

עורכי הראל כהן גבורה וגלעד ישעיהו חנכו את משרדם החדש והיוקרתי "ברחוב הפלמ"ח 4'.

במעמד ראש עיריית אשקלון תומר גלאם והרב יעקב אביטן, עשרות בני משפחה, קולגות, קבלנים, מנהלי בנק, אנשי עסקים והשורה הראשונה של עולם הנדל"ן בעיר, התקיים ברביעי, טקס קביעת מזוזה למשרדם החדש ״עורכי דין ישעיהו את כהן גבורה״.

בדבריו אמר ראש עיריית אשקלון תומר גלאם: ״אני מעיד על גלעד והראל שהם חוד החנית של עו"ד בעיר המהווים בעבור לקוחותיהם מקור איתן של ידע מוניטין וניסיון הגורם להם להרגיש ולחוש בבטחה שהם בידיים טובות אמינות ומקצועיות".

גלעד ישעיהו הינו עו"ד ותיק ומנוסה, בעל רמה מקצועית גבוהה, תודעת שירות מעולה וניסיון בן כשני עשורים במגוון תחומי הנדל"ן, תכנון ובניה והתחדשות עירונית, לטגצייה משפטי, צוואות וירושות, וייפוי כח מתמשך.

עו"ד הראל כהן גבורה המשמש כיו"ר (משותף) של פורום נדל"ן ומקרקעין מחוז דרום בלשכת עו"ד, מתמחה בליווי שוטף ורב-תחומי של פרוייקטי נדל"ן בכל סוגי העסקאות וההיקפים, ובכלל זה הסכמי מכר, בנייה מסחרית, תכנון ובנייה, התחדשות עירונית על כל סוגיה (תמ"א ופינוי בינוי), בנייה למגורים ובייצוג וליווי של קבלנים במגוון עסקאות בניה בארץ, כן מתמחה עו"ד הראל בחיבור של תחום הבינה מלאכותית & AI לתחום המשפט.

המשרד מטפל מדי שנה במספר רב של עסקאות נדל"ן, בישראל ובחו"ל, ומעורבים לאורך השנים ברבות מעסקאות הנדל"ן הגדולות והמורכבות בעיר ומחוצה לה (לרבות בהיבטי המס).

כשמעל הכל חרט המשרד על דגלו יחד עם צוות מסור של פקידות עתירות ניסיון, ערכים של מצוינות, מקצועיות, מסירות ויחס אישי ללקוח.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות