Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
זירת התאונה. הבוקר (שבת) בכביש בר כוכבא באשקלון

שני הולכי רגל נפגעו באורח קשה מפגיעת רכב בכביש בר כוכבא

תאונת דרכים קשה אירעה הבוקר (שבת) ברחוב בר כוכבא באשקלון. שניים נפצעו באורח קשה לאחר שרכב פגע בהם ועזב את המקום. נהג הרכב אותר ונעצר

הבוקר (שבת) בשעה 10:16 תאונת דרכים בה נפגעו שני הולכי רגע מרכב ברחוב בר כוכבא באשקלון.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקשה בה ככל הנראה ירדו מרכבם שניים סמוך לבית עסק ונפצעו באורח בינוני וקשה.

הנהג הפוגע ככל הנראה נמלט מהמקום, וחוקרי המשטרה מבצעים פעולות חקירה במטרה לאתר את זהותו ולעצור אותו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי 2 פצועים, בהם אישה כבת 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית מורדמת מונשמת וגבר כבן 50 במצב בינוני עם חבלת ראש בהכרה.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע ישראל לוגסי סיפר: "האישה שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית במרכז הכביש והגבר שכב בצידו כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו להם טיפול רפואי בשטח, האישה הורדמה והונשמה והם פונו במצב קשה ובינוני בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול רפואי בבית החולים."

מהמשטרה נמסר כי: ״בפעולות חקירה מהירות של השוטרים ותחקור אמצעים טכנולוגיים, הצליחו השוטרים לאתר את הנהג החשוד, תושב אשקלון בשנות ה 60, והוא נעצר להמשך חקירה״.

מבית בחולים ברזילי נמסר: ״למרכז הרפואי ברזילי הובאו שני נפגעים מתאונת דרכים באשקלון. אישה כבת 30 מונשמת עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 50 עם חבלת ראש״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות