Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
עונת התיאטרון נפתחת בהיכל התרבות אשקלון

היכל התרבות אשקלון פותח את עונת התיאטרון

היכל התרבות אשקלון פותח הערב (שלישי) את עונת התיאטרון עם ההצגה ׳עבדאללה שוורץ׳, קומדיה ישראלית בכיכובם של אבי קושניר וענת וקסמן

חורף חם במיוחד יהיה עבור שוחרי התרבות באשקלון, עת שהיכל התרבות שב לפעילות מלאה ועמו רפרטואר עשיר ומגוון של הצגות, קונצרטים, מופעי זמר, סטנד-אפ ועוד.

היום (שלישי) תפתח באופן רשמי עונת התיאטרון עם עלייתה של ההצגה ׳עבדאללה שוורץ׳ קומדיה ישראלית בכיכובם של אבי קושניר, ענת וקסמן ואפרת בוימולד.

בשבוע החולף פתח שחר חסון את העונה לרוכשי מנויי הסטנד-אפ בהופעה אנרגטית ובתפוסה מלאה.

בתחילת השבוע נפתחה באופן רשמי עונת מנויי הבוקר, עם ההצגה ׳הגלולה׳ קומדיה ישראלית חדשה בכיכובם של רבקה מיכאלי, שלמה וישינסקי ומירב פלדמן.

ראש העיר, תומר גלאם: "שובו של היכל התרבות אשקלון לפעילות מלאה מפיח בנו תקווה גדולה ומוסיף לנו שפע של צבעים לחיים לאחר שנתיים מאתגרות שעברנו. דרמה, קומדיה, מוזיקה, מחול, קונצרט קלאסי, הצגות ומופעים לילדים ולגיל הזהב, כל אחד יכול למצוא את הסגנון האהוב והמועדף עליו. אנחנו לא מסתפקים בכך ופועלים לשדרוג ההיכל וסביבתו על מנת להשלים עבור המבקרים את חוויית הבילוי בו באופן המיטבי ביותר ולהעניק להם שפע של אפשרויות תרבות, בילוי ופנאי איכותיים וברמה הגבוהה ביותר. אני יכול להבטיח שגם בתחום התרבות אנחנו מעצבים את המחר, כבר היום״.

מנכ״ל החברה הכלכלית יוסי דיין: ״היכל התרבות צפוי לשנות את פניו כבר בתחילת שנת 2022. מתיחת הפנים המשמעותית תעשה לאחר תכנון ממושך, הליכי בחירה והשקעה אינטנסיבית של החברה הכלכלית ועיריית אשקלון.
השדרוג יכלול בין היתר החלפת כסאות הישיבה באולם, לכסאות איכותיים ויוקרתיים שעברו בקרת איכות – ונוחים לישיבה ממושכת. כמו כן יוחלפו השטיחים בהיכל התרבות לרבות באולם. תאורת היכל התרבות תשודרג ותוחלף לתאורה איכותית חסכונית ומתקדמת והבמה, תשודרג לבמה מודרנית ומתקדמת.
המסעדה שבהיכל התרבות תחנך בימים הקרובים לאחר שעברה מתיחת פנים משמעותית ותעמוד בסטנדרטים גבוהים לרשות הבאים להיכל, לנוחיות המבקרים ולשיפור חווית התרבות״.

גלית כהן מנהלת היכל התרבות אשקלון: ״אחרי תקופה לא פשוטה, בה נמנעו מלצאת לתיאטרון ולמלא את מצברי הנפש במופעי תרבות, אנו גאים ונרגשים לשוב אל הבמה המרכזית ולהעניק לתושבי אשקלון והסביבה עונה אותה הגדרנו מגוונת מתמיד ואף הענקנו לה את הסלוגן ״מוסיפים צבע לחיים״. ההיצע העשיר של היכל התרבות אשקלון מותאם לכל שוחרי האמנות והתרבות באשר הם: ילדים ומבוגרים, תושבים ותיקים ועולים חדשים, דתיים וחילוניים, יוצאי כל העדות והמגזרים. אנו מחכים לכולם בזרועות פתוחות ומאחלים להם חורף חמים ועשיר בחוויה תרבותית״.

מעבר להשקעה העצומה לטובת שדרוג ההיכל, ניתן דגש העונה לרפרטואר שיכלול פניני תאטרון כמו: עבדאללה שוורץ, הנכד, זורבה היווני, זרים מושלמים, זוג משמיים, גאון בכלוב, הדירה של רוזה, צניחה חופשית ועוד.

גם מחזות הזמר המובילים והיוקרתיים יגיעו החורף הזה אל ההיכל: החיים הם קברט, סלאח שבתי, עוד חוזר הניגון ואפס ביחסי אנוש והחגיגה רק מתחילה.

בנוסף תיפתח עונת הקונצרטים המיוחדת בהיכל, מנוי הבוקר נחנך מחדש עם רפרטואר עשיר במחזות מרגשים, וכמובן מגוון רחב של הצגות ומופעים בשפה הרוסית, מופעי בידור, הצגות ילדים, אירועי מוזיקה וסטנד אפ.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות