Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
חשד לזיוף מסמכי עירייה. המשטרה מעורבת.

חשד לזיוף מסמך רשמי של העירייה. תלונה הוגשה למשטרה

עיריית אשקלון הגישה תלונה למשטרת ישראל שעניינה חשד לזיוף מסמך רשמי של העירייה וחשד לשיבוש הליכי משפט


במסגרת עתירה שהוגשה על ידי שלמה סוויסה באמצעות עו"ד תמר קידר שעניינה בקשה להפסקת הפעילות הממומנת בעמוד הפייסבוק של ראש העירייה הוגש מסמך על ידי העותר שלגביו נטען כי הוצאות מימון הפרסום בפייסבוק הינם בסכומים של 700 אלף שקל למול טענת העירייה כי הסכום מסתכם בכ-180 אלף שקל בלבד. אלא, שבדיקה של המסמך שהוגש על ידי שלמה סוויסה ועו"ד תמר קידר (לטענתם על ידי גורם שמבקש להישאר בעילום שם) העלתה שמדובר במסמך אשר אינו תואם את המסמכים המצויים בספרי עיריית אשקלון וכי הסכומים הנקובים בו גבוהים באופן מהותי מאלו המופיעים בספרי העירייה.

מכאן עלה החשד של גורמים מקצועיים בעיריית אשקלון שלא רק שהמסמך שהוצג על ידי העותר נמסר לידיו בדרך בלתי חוקית, שכן מהווה הוא מסמך פנימי של העירייה, כי אם גם זויף במטרה להטעות את ועדת הבחירות הארצית והיושב בראשה, השופט חנן מלצר, תוך שיבוש הליכי המשפט. בשל כך הגישה עיריית אשקלון תלונה רשמית במשטרת ישראל ובימים הקרובים יוזמנו גורמים שונים למתן עדות בעניין.

נזכיר כי אין זו הפעם הראשונה בה עולה חשד כי מסמכים מזויפים מוגשים במסגרת עתירה לוועדת הבחירות והחלטה בנושא כבר ניתנה בעבר על ידי השופט אליהו ביתן במסגרת ערעור בחירות. 

עו״ד תמר קידר התייחסה לתלונה שהגישה עיריית אשקלון ובתגובתה מסרה: ״אני מברכת על החלטת עיריית אשקלון שהנושא ייבדק ואשמח מאוד שעיריית אשקלון תנהג בשקיפות מלאה ותציג בפני הציבור את כל המועדים בהם עיריית אשקלון מימנה בשנת 2108 את דף הפייסבוק של תומר גלאם. באיזה סכומים ובאיזה חודשים. הלקוח שלי קיבל את המסמך מאדם בעיריית אשקלון שהצהיר על נכונות המסמך. ככל שהמסמך מזויף (וככל שזהותו של אותו אדם תחשף ידעו כי אין זה סביר כי המסמך זויף על ידו) הוא לא נעשה כך על ידי מרשי אלא על ידי האדם שהציג זאת בפניו (מה שנראה לא סביר בעליל).

מרשי לא טען המסמך אמיתי אלא שמהמסך עולה חשש כי גלאם הצהיר דברי שקר. זו הייתה חובתו המוסרית והחוקית להביא את הדברים לידיעת בית המשפט ולכן התבקש יו"ר ועדת הבחירות שמי שיצהיר על הוצאות העירייה הוא גזבר העירייה ולא נקבעו מסמרות לכאן או לכאן. מרשי נהג בזהירות רבה. אילו לא היה מציג את המסמך בפני יו"ר הועדה, היו טוענים כלפינו שאנו מנסים לטייח או להגן על חשדות לשחיתות.
כל עו"ד ועותר ציבורי, היו נוהגים כאמור. בכל מקרה, לנוכח זהות מעביר המסמך ולנוכח העדר השקיפות של העיריה, לא היתה ברירה אלא לעשות כן.

לצערי הרב היתה זו עיריית אשקלון וחברי המועצה שהורידו הצעה לדון בהוצאות ובמקור למימון ההוצאות, מסדר יומה של המועצה. מי שנאמן לעצמו ושלם עם החלטותיו לא מסתיר ולא חושש לתת דין וחשבון לציבור. כל תוצאה שתביא לחשיפת האמת היא מבורכת בעיני.
כל דעביד רחמנא - לטב דעביד״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות