Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
מנהלת האגף לתרבות, נוער וספורט החדשה: דפנה עמירה ביטון

מנהלת חדשה לאגף התרבות, נוער וספורט

דפנה עמירה ביטון, נבחרה לתפקיד מנהלת האגף לתרבות, נוער וספורט בעיריית אשקלון

ועדת המכרזים בחרה אתמול (ראשון) פה אחד לתפקיד מנהלת אגף תרבות, נוער וספורט את דפנה עמירה ביטון, תושבת אשקלון, ומי ששימשה עד כה כמנהלת סגנית האגף וקודם לכן כמנהלת המחלקה למנהיגות והתנדבות נוער במינהל החינוך בעיריית אשקלון.

עמירה-ביטון, בעלת תואר שני באוניברסיטת בר אילן במנהיגות בחינוך ניהול ופיתוח מערכות חינוך (התמחות בלתי פורמאלי) ובעלת תואר ראשון במדעי המדינה ומשאבי אנוש, תחליף את נמרוד גלנטה שכיהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות וסיים את עבודתו לפני כשלושה חודשים.

במסגרת תפקידה תהיה אחראית, בין היתר, על פעילותם של מנהלי המחלקות באגף: ספורט, נוער ותרבות; אחריות על, ויזום והובלה של מדיניות, תוכניות ופרויקטים, מהלכים ותהליכים אסטרטגיים קצרי טווח וארכי טווח, בתחומי התרבות, הנוער והספורט בעיר; אחריות כוללת לפיתוח ומתן מענים תרבותיים וקהילתיים ייעודיים ומותאמים מצד הרשות כלפי קבוצות ואוכלוסיות ספציפיות בעיר, כמו: נוער מנותק / בסיכון, נוער בכלל ונוער חזק, מגזר חרדי, עולים חדשים, קשישים, נשים, חיילים משוחררים, וקבוצות חלשות או חזקות במיוחד מבחינה סוציואקונומית ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם, בירך את עמירה-ביטון על זכייתה בתפקיד. "מדובר בתפקיד חשוב ומשמעותי במערכת החינוך העירונית שלנו. הן בתור ראש העיר והן בתור הממונה על הנוער וכמי שמכיר את פועלה של דפנה לאורך השנים אין לי ספק שהיא תמשיך להוביל את התחומים באחריותה בהצלחה וביד רמה".

דפנה עמירה-ביטון: "אני מודה לחברי הוועדה על האמון בי ועל בחירתי למנהלת האגף. במשך כל שנות עבודתי בעיריית אשקלון השקעתי רבות מתוך תחושת שליחות ואמונה בבני הנוער וקהילת העיר אשקלון. הצטיידתי בכלים רבים ובניסיון רב שהכשירו אותי לתפקיד זה. אמשיך לקדם ולהוביל את מחלקות האגף להישגים למען תושבי העיר בעשייה משותפת לפי חזונו של ראש העיר, תומר גלאם, ובתמיכתו של ראש מנהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות