Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

התאונה במפעל המתכות מנהלת המפעל וקבלן העבודה הובאו להארכת מעצר

מנהלת מפעל המתכות ׳תבניות כל׳ באשקלון וקבלן העבודה הובאו להארכת מעצר, לאחר תאונת העבודה שהתרחשה בראשון בה איבד את חייו עובד במפעל

בהמשך לתאונת העבודה שהתרחשה אתמול (ראשון) באשקלון, הוחלט בתום חקירה ראשונית של המשטרה לעצור את מנהלת המפעל וקבלן העבודה. מחר
הבוקר הם הובאו בפני שופט להארכת מעצרם.


בהמשך לתאונת עבודה הבוקר במפעל מתכות "תבניות כל" בעיר אשקלון, בעקבותיו החלה חקירה משותפת בה נוטלים חלק חוקרי משטרת ישראל וחוקרי משרד העבודה, גם בשעה זאת עמלים החוקרים באיסוף עדויות וממצאים שונים על מנת להגיע למסקנות חקירתיות מקצועיות אודות נסיבות המקרה הטראגי בעקבותיו נהרג צעיר (אום בטין أمّ بطين, 21) לאחר שנפל מגובה במקום.

במסגרת החקירה עד כה מסרו עדותם גורמים שונים במפעל, עובדים ומנהלים, ומחקירה ראשונית עולה כי הצעיר עלה על גג המבנה העשוי "אסכורית" ומסיבה שאינה ברורה מעד ונפל מגובה של כ-8 מטרים. במהלך שעות אחר הצהריים נחקרו מנהלת המפעל (תושבת אשקלון בשנות ה-40) והקבלן המבצע (תושב הפזורה בשנות ה-30) והם מסרו גרסתם. לפני זמן קצר הוחלט על מעצרם של השניים לטובת המשך החקירה ומחר צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את המשך מעצרם.

כזכור, אתמול בבוקר (ראשון) לאחר השעה 10 התקבל דיווח אודות נפילתו של הצעיר במפעל שברחוב האופה באשקלון. צוותי רפואה שהוזעקו גם הם למקום, העניקו לצעיר טיפול ראשוני ובהמשך הוא פונה במצב קשה מאוד אל ביה"ח להמשך טיפול אך כאמור הוא נפטר כעבור מספר שעות.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות