Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
סופיה ביילין ותומר גלאם. חתמו על הסכם קואליציוני.

סופיה ביילין הודיעה כי תתמוך בתומר גלאם

סופיה ביילין וסיעת ׳אשקלון ביתנו׳ הודיעו כי יתמכו בבחירות הקרובות בתומר גלאם, במירוץ לכסא ראש העיר

ממלאת מקום ראש העיר, סופיה ביילין, הודיעה היום (ראשון), על החלטתה לתמוך בראש העיר המכהן, תומר גלאם, בהתמודדות על ראשות העיר.

חברי סיעת "אשקלון ביתנו", אשר מייצגים ציבור נרחב, תמכו בהחלטה זו פה אחד.

במסגרת ההסכם, שנרקם בין הגב' סופיה ביילין לבין מר תומר גלאם, ניתן ביטוי לעובדה שסיעת "אשקלון ביתנו", בראשותה של סופיה ביילין, הינה שותפה מלאה מהותית בניהול העיר ובקואליציה שתתגבש.

סופיה ביילין, העומדת בראשות הסיעה, הינה נציגה של רוב ציבור העולים באשקלון ובשל כך רואה חשיבות רבה בשמירה על צביונה הפלורליסטי של החברה בעיר. כפועל יוצא, הוחלט וסוכם בינה לבין מר תומר גלאם, כי הסטטוס קוו ישמר, וכי לא יוקמו שכונות חרדיות נפרדות בעיר.

גב' ביילין סבורה שהסכם זה מאפשר לסיעות אחרות נוספות, שטובת העיר אשקלון בראש מעייניה, להתאחד סביב מועמדותו של ראש העיר מר תומר גלאם ומאמינה כי אלה שסומכים עליה ותומכים בסיעתה, יביעו את תמיכתם בהחלטתה כבר בימים הקרובים.

תומר גלאם, ראש העיר: "הכוחות החיוביים באשקלון מתאחדים תחת השאיפה למצוינות, להחזרת הכבוד והגאווה. סופה ביילין היא מנהיגה אמיתית. יש בינינו שיתוף פעולה מעולה לטובת העיר והציבור. הצבנו יעדים ברורים לקדנציה הבאה ויחד נעמוד בהם. אני מודה לסופה על התמיכה. ביחד ננצח."

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות