Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
ביה"ח ברזילי באשקלון מהמובילים בעולם בניתוחי ברך

ביה"ח ברזילי באשקלון מהמובילים בעולם בניתוחי ברך

המחלקה האורתופדית בבית החולים 'ברזילי' באשקלון נחשבת זה זמן רב לאחת הטובות בארץ, כעת היא גם מהמובילות בעולם בניתוחי ברך

"ניתוח החלפת מפרק הברך נחשב לאחד הניתוחים הכואבים ביותר ברפואה" טוען ד"ר רונן דבי, מנהל המחלקה האורתופדית במרכז הרפואי ברזילי.
ה
משום כך, גישה חדשנית וייחודית מסוגה בישראל המיושמת במרכז הרפואי ברזילי, מאפשרת הפחתה בכאב ניתוח החלפת מפרק הברך.

את סודות השיטה חושף כאן ד"ר דבי: "לשם הפחתת הכאב לאחר הניתוח הטיפול המניעתי לכאב מתחיל עוד מספר ימים קודם לביצוע הניתוח, לשם כך המטופל מקבל תרופות שיורידו אצלו את תחושת הכאב המרכזית במח. לאחר מספר ימים בהם תחושת הכאב של החולה פחתה, הוא יוכל להיכנס לניתוח. כשייצא ממנו, הכאב יורגש ברמה פחותה בהרבה בזכות הטיפול המקדים".

ד"ר דבי ריכז את האלמנטים המרכיבים את הגישה החדשנית, לאחר השתתפות בכנסים בינלאומיים ובשיתוף עם מנהל מחלקת ההרדמה ב"ברזילי", ד"ר פבלו בוקסנבאום.

אחת הסיבות בזכותה אנשים בוחרים לעבור ניתוח דווקא במחלקה האורתופדית ב"ברזילי" היא הטיפולים החדשניים והמשוכללים אשר נערכים במחלקה בזכות אמצעים טכנולוגיים המתקדמים ביותר הקיימים בתחום.

חזונו של ד"ר דבי הוא להוביל ב"ברזילי" מחלקה שתהווה מרכז ארצי לאורתופדיה, אשר תכיל מומחים טובים מכל רחבי הארץ. לשם כך, הוא מגייס את הצוות הרפואי האיכותי ביותר. בנוסף כחלק ממדיניות ההתקדמות הטכנולוגית והאקדמית שהמחלקה נטלה על עצמה כחזון, בסוף השבוע שעבר נערך ב"ברזילי" קורס העשרה ה-4 לכירורגיה של הברך כולל החלפות של מפרק הברך.

קורס זה מופק אחת לשנה על ידי המחלקה האורתופדית של "ברזילי", אשר זוכה ליחס אהוד בשל היותו אחד מקורסי העשרה מהטובים והאיכותיים ביותר בקני מידה בינלאומי.

לפיכך, השתתפו בו כ-100 מומחים ומתמחים אשר הגיעו לאשקלון מכל רחבי הארץ. כמו כן, לקחו חלק רוב מנהלי המחלקות ומנהלי היחידות להחלפת מפרקים בישראל. בנוסף הוזמנו לקורס ד"ר קורט ננה, מומחה אורתופד מנתח מהולנד, ועמיתו ד"ר קוסטס דרקטיס מיוון אשר הציג טכנולוגיה חדישה של רובוט להחלפת מפרק הברך.

הקורס כלל הרצאות ודיונים מקצועיים, סדנאות מעשיות למתמחים בכירורגיה והכנה לבחינות השלב באורתופדיה.

גולת הכותרת של הקורס שהתקיים השנה בפעם הרביעית, הוא ניתוח במעגל סגור המאפשר לראות וללמוד את כל השלבים והטכניקות הניתוחיות בזמן אמת.

לסיכום ד"ר דבי טוען כי "אנו פועלים בשיטות נוספות כדי שהניתוח יתבצע על הצד הטוב ביותר, עם מינימום נזק לרקמות הרכות ולשרירים, מינימום דימום ומקסימום יעילות

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות