Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
יום מעשים טובים באשקלון

עושים טוב באשקלון הפנינג באשקלון ביום מעשים טובים 2024

יום מעשים טובים יתקיים ביום שלישי. 19/3/24 ברחבי ישראל. באשקלון יערך הפנינג מעשים טובים מרכזי עם מעל 20 דוכנים התנדבותיים, מתנפחים,דוכני מזון ועוד


עושים טוב בקהילה: לציון יום מעשים טובים שיחול ביום שלישי, 19.3.24, יתקיימו שפע של פרויקטים התנדבותיים ברחבי העיר ובשיאו של היום ייערך הפנינג עירוני ברחבת הדשא בסמוך לבית העם במרכז אפרידר.

כמיטב המסורת, ההפנינג בהובלת אגף תרבות נוער וספורט בעירייה יכלול מגוון דוכנים התנדבותיים, מתנפחים ודוכני מזון. בנוסף, מופע להקות מקומיות ומופע מרכזי לכל המשפחה של אמנית הילדים רלי סינדרלי.

ביריד שיערך בין השעות 16:00-19:00 ישתתפו מעל 20 דוכני התנדבות בשיתוף כל תנועות וארגוני הנוער ברשות. בין הדוכנים שיוצבו יהיו: ניידת תרומת דם של מד"א, עמדה לתרומת שיער, עמדות של תנועות הנוער, עמדת התרמה לעמותת אילן, מתחם לאימוץ כלבים וסימולטור של רכב מתהפך.

בנוסף, אוטובוס השירות העירוני יגיע להפנינג ויעניק לתושבים את המענה שהם צריכים בנושאים כמו: הכוונה ובירורים, פניות ציבור, תו תושב וארנונה.

במהלך היום, גם תלמידות ותלמידי העיר אשקלון ייקחו חלק פעיל ויעשו למען הקהילה והסביבה עם שפע פעילויות, כמו: עבודה חקלאית ברחבי העיר ובאזורי חקלאות, (נציין כי החל מחודש פברואר כל בתי הספר התיכוניים עוסקים בעזרה לחקלאים). התלמידים בבתי הספר יקיימו פעילויות לקשישים בכל המרכזים הקהילתיים החל מאירוח עם ארוחות בוקר ועד פעילויות יצירה.

בנוסף, פעילויות לפורים וצביעה בבתי אבות. כמו כן, ניקיון חופים לאורך כל הטיילת באשקלון.

ברחבי השכונות, בני הנוער יעשו עבודות לשיפור פני המרחב הציבורי עם עבודות שיפוץ וניקיון ברחוב ביאליק וטיפול וגיזום במרכז הקליטה כלנית. כמו כן, בשיתוף ובסיוע המחלקה לחינוך סביבתי יתקיימו פעילויות בגני החינוך המיוחד.

בין היתר יתקיימו גם פעילויות של בניית ספסלים, צביעה וגינון, פעילות בחוף הים עם מסנני חול וגם טיפוח גינות קהילתיות ושתילה במרכז נשר. התלמידים השנה יקיימו שיתופי פעולה עם מרכז הטניס ותלמידי החינוך המיוחד.

יום מעשים טובים הינו יום השיא של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון אשר נועד לקדם את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית שלנו כחברה, עם מגוון פעילויות בשיתוף בני הנוער מבתי הספר השונים בעיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות