Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום ראשון ה-05.05.24 כ"ז ניסן ה'תשפ"ד
שרה זכריה ותומר גלאם. חותמים על הסכם קואליציוני.

רשימת הגמלאים באשקלון תתמוך בתומר גלאם

חברת המועצה שרה זכריה, העומדת בראש רשימת הגמלאים באשקלון חתמה על הסכם קואליציוני ותתמוך בראש העיר תומר גלאם בבחירות לראשות העיר

חברת המועצה הממונה על הגמלאים, שרה זכריה, הודיעה על תמיכתה בראש העיר המכהן, תומר גלאם, לראשות העיר אשקלון בבחירות הקרובות. חברי הסיעה, אשר מייצגים את ציבור הגמלאים הנרחב בעיר, תמכו פה אחד בהחלטה.

על פי ההסכם הקואליציוני עליו חתמו השניים, תצטרף סיעתה של זכריה לקואליציה הרחבה והמגוונת המתגבשת לקראת הקדנציה הבאה.

חברת המועצה הממונה על הגמלאים, שרה זכריה: ״ראש העיר, תומר גלאם, הוא שותף נאמן, איש חזון וביצוע מהמעלה הראשונה, איש של אנשים ולפני הכל - חבר אמיתי. לאורך כל הדרך מצאתי אוזן קשבת והיענות לכל צרכי הגמלאים בעיר. האהבה והערכה המשותפות שלנו לציבור הגמלאים בעיר הם המנוע האמיתי לעשייה ארוכת שנים שהביאה ומביאה תוצאות - ברווחה, בתרבות, בפנאי, בהטבות ייעודיות ששמורות רק להם ובכל תחומי החיים. אני עדה לעשייה הבלתי נדלית של ראש העיר למען תושבי אשקלון בכלל וציבור הגמלאים בפרט ועל מנת להמשיך ולהגדיל את תנופת העשייה הזאת, אנחנו צריכים להמשיך לאחד כוחות ולפעול יחד למען העיר אשקלון״.

ראש העיר, תומר גלאם: ״לצד היותנו שותפים קואליציוניים שרואים לנגד עינינו את טובת גמלאי העיר, שרה ואני חברים טובים ולכן החתימה איתה טבעית, נכונה ואמיתית. אני מודה לשרה על התמיכה שמהווה המשך ישיר לשיתוף הפעולה הפורה בינינו בשנים האחרונות למען ציבור הגמלאים באשקלון. ביחד, התווינו חזון עירוני בתחום, שיצא מהלכה למעשה, חוללנו מהפכה של ממש בכל תחומי החיים של מייסדות ומייסדי העיר, ואני יכול להבטיח שביחד, נמשיך באותו הקצב, בעשייה רבה יותר ובהצלחה גדולה יותר. נקים את המרכז לקהילה, חברה ופנאי לגמלאי העיר ונעניק להם את כל הכבוד לו הם ראויים בגיל השלישי של חייהם, כמי שתרמו לבנייתה, יסודה והקמתה של העיר אשקלון״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות