Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
סוף עידן. מחלקת הנוער של הפועל אשקלון.

הפסקת פעילות נפסקה למחלקת הנוער של הפועל אשקלון

מחלקת הנוער של הפועל אשקלון בדרך לסגירה: כ-400 ילדים נפלטו מהמערכת שאינה מתפקדת, יותר ממחצית נותרו ללא מסגרת. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק על הפסקת פעילות לחלק מהקבוצות

סופה של תקופה, למעלה מ-60 שנה מאז שמועדון הכדורגל של הפועל אשקלון נוסד, בימים הקרובים הוא עתיד להימחק ממפת הכדורגל הישראלי לאחר שאמש, פסק בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על הפסקת פעילות לחלק מקבוצות מחלקת הנוער של המועדון לאחר שלא התייצבו למשחקי הליגה שנקבעו ובכלל, לא נרשמה כל פעילות במועדון לרבות החתמת מאמנים, רישום שחקנים והתחלת אימונים.

כ-400 ילדים ובני נוער נמנים עם מחלקת הנוער של הפועל אשקלון (כולל בית הספר לכדורגל שנסגר).

יותר ממחצית מהילדים נותרו ללא מסגרת, בעוד שיתר חבריהם מצאו בית חדש במועדונים מחוץ לעיר ובקבוצה מקבילה מכבי אשקלון.

בכך, יורד המסך על מועדון הפועל אשקלון, שהיה מאז היווסדה של אשקלון לספינת הדגל של העיר, בכל הקשור לספורט תחרותי, אורח חיים בריא וחינוך למצויינות.

בארון הגביעים של המועדון 5 זכיות בגביע הטוטו (2 בליגת המשנה) וסגנות גביע המדינה בכדורגל (2006/7).

בשנת 2018 , שיחקה הקבוצה הבוגרת של הפועל אשקלון בליגה העל, הליגה הראשונה בישראל וכיום, ארבע שנים אחרי מוצאת הקבוצה הבכירה באשקלון את מקומה בליגה ב׳ בדרכה לליגה ג׳.

בשבועות הקרובים, תזומן שוב הפועל אשקלון אל ועדת המשמעת של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בשל אי הופעתם של קבוצות נוספות במחלקת הנוער ובכך ירד המסך באופן סופי על פעילותה של המחלקה שהיתה עד לא מזמן לחלון הראווה של העיר ושל האזור.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות