Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

הישג לאשקלון: למעלה מ-91% זכאות לתעודת בגרות

זינוק בנתוני הבגרות המצטיינת שעומדים על 12% ומעידים על טיב ואיכות התעודה ובאחוזי הזכאות ל-4-5 יח"ל באנגלית ובמתמטיקה

מערכת החינוך באשקלון ממשיכה לשבור שיאים של מצוינות: הישגים מרשימים לעיר אשקלון בתמונה החינוכית שמפרסם היום (שלישי) משרד החינוך המציגים עלייה משמעותית בנתוני הזכאות לבגרות בקרב תלמידי העיר.

על פי הנתונים, לראשונה בתולדות העיר, עומדים נתוני הזכאות לבגרות על 91.5% - עלייה של 2.2% משנת תש"ף (89.3%).

זינוק גם בנתוני הבגרות המצטיינת שעומדים על 12%, לעומת 8.5 בשנה שעברה, המהווים עלייה של 3.5%. נתון זה מעיד על טיבה ואיכותה של תעודת הבגרות בקרב תלמידי העיר. אחוזי ההתמדה שומרים על מעמדם מעל רף ה-90%.

בנוסף, ההשקעה הרשותית בשיפור אחוזי הזכאות ל-4-5 יח"ל באנגלית ובמתמטיקה ממשיכה להוכיח את עצמה עם עלייה גם בנתונים אלו.

על פי התמונה החינוכית חלה עלייה בקרב התלמידים שזכאים לתעודת בגרות הכוללת 4-5 יח"ל באנגלית ולפיהן 82.5 מתלמידי העיר זכאים לבגרות זו, מה שיקל עליהם משמעותית בבואם ללימודים באוניברסיטאות המובילות בישראל הדורשות רמת לימודים זו כתנאי ללימודים אקדמיים.

עלייה גם באחוזי הזכאות ל-4 יח"ל מתמטיקה שמגיעים ל-21.2% ובזכאות ל-5% מתמטיקה שמגיעים ל-17.8% (לעומת 17.5 אשתקד).

ראש העיר, תומר גלאם: ״ההשקעה שלנו בחינוך נותנת את אותותיה, שנה אחר שנה, עם הישגים חינוכיים מדהימים ופורצי דרך בכל קנה מידה. אנחנו יכולים לשאת בגאווה את מערכת החינוך בעיר שממשיכה לשבור שיאים של מצוינות ומשקפת את החזון החינוכי שלנו - הישגים לצד ערכים. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לתלמידות ותלמידי בתי הספר - יגעתם ומצאתם, תאמינו. תודה למנהלות ומנהלי בתי הספר ולצוותי ההוראה על ההתמדה והנחישות, להנהגת ההורים העירונית על שיתוף הפעולה המתמיד, להנהגת המחוז ולמפקחים וכמובן, למינהל חינוך בראשותו של יובל זוזט על יישום המדיניות החינוכית שלנו למען השבחת והצלחת דור העתיד בעיר אשקלון. ההצלחה שלהם, היא ההצלחה של העיר אשקלון כולה".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "התמונה החינוכית משקפת הלכה למעשה את ההשקעה הבלתי מתפשרת, היומיומית והנחושה במערכת החינוך. אני מבקש להודות לכל השותפים להצלחה האדירה שלנו ובראשם ראש העיר, תומר גלאם, ששם את החינוך בראש סדר העדיפויות, למנהל המחוז ולמפקחיו, למורים, למנהלים, לעובדי מערכת החינוך ומינהל החינוך, להנהגת ההורים העירונית וכמובן - לתלמידות ולתלמידים שמוכיחים פעם אחר פעם כי בחינוך אין תקרת זכוכית".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות