Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
בואו לאמץ חבר על ארבע. יום אימוץ ארצי יתקיים באשקלון

מאמצים חבר על ארבע

למעלה מ 100 כלבים וחתולים יוצעו לאימוץ מעמותות וכלביות עירוניות מרחבי הארץ. האירוע יתקיים בשישי (10:00-14:00) בהיכל הספורט העירוני באשקלון

השירות הווטרינרי של עיריית אשקלון בשיתוף עם אתר יד 4, בחסות משרד החקלאות וחברת רויאל קנין ישראל יקיימו יום אימוץ בחג השבועות.

האירוע יתקיים ביום שישי 3/6, בין השעות 10:00-14:00, בהיכל הספורט העירוני אשקלון (שדרות בן גוריון 37) הכניסה חופשית!

באירוע יוצעו לאימוץ מעל ל-100 חתולים וכלבים בגילאים, גדלים וגזעים שונים, אשר חלקם עברו אילוף בסיסי להתאמת ההתנהגות לבית.

האירוע בחסות משרד החקלאות ופיתוח הכפר המעודדים אימוץ אחראי, וחברת 'רויאל קנין', היצרנית הצרפתית של מותג הפרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים.

במסגרת האירוע החגיגי יתקיימו פעילויות לכל המשפחה: שעת סיפור, פינות יצירה ואיפור לילדים, צלם מגנטים ודוכני כיבוד. המאמצים החדשים יקבלו ליווי מקצועי של מאלף כלבים, יעוץ תזונאי ווטרינרי, ערכות אימוץ מטעם רויאל קנין הכוללות 4 ק"ג מזון יבש, איכותי ובריא וציוד בסיסי הכולל רצועה וצלחת לכלב בשווי של כ-150 ₪, וסל אימוץ הכולל חיסונים, עיקור וסירוס וטיפולים נוספים.

ראש עריית אשקלון, תומר גלאם: "במהלך השנה אנו פועלים רבות ברשות במטרה לסייע למצוא בית חם ואוהב עבור חברינו ההולכים על ארבע. אנו מקדמים שיתופי פעולה ומיזמים על מנת להעלות על סדר היום את החשיבות לאימוץ אחראי. כל פעם מחדש אני שמח לראות שעוד משפחה באשקלון מתרחבת ומאמצת לחיקה חבר חדש ונאמן. נמשיך לקדם וליצור שיתופי פעולה פוריים וחיוביים כמו זה״.

הווטרינר העירוני, ד"ר מיכאל שאפירו: "השירות הווטרינרי העירוני מקיים פעילות יזומה ומגוונת לאורך כל השנה במטרה למצוא בתים חמים לחברים על ארבע המגיעים לכלבייה העירונית באשקלון. אני שמח על שיתוף הפעולה עם אתר יד 4 ועם עמותות וכלביות עירוניות מרחבי הארץ! יחד נצליח למצוא בית חם ואוהב לכולם."

אתי בן דוד, מנהלת הערוץ המקצועי ברויאל קנין ישראל: "אנו מברכים על אירועי אימוץ מסוג זה, המאפשרים לקהל הרחב להגיע ולאמץ בצורה אחראית, מסודרת ומהנה. רויאל קנין מעודדת אימוץ וגידול אחראי למניעת נטישה ונותנת פתרונות תזונה ובריאות המותאמים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים והחתולים."

לדברי דר׳ ליאת מורגן, רופאה וטרינרית, מייסדת אתר יד4: ״בכל שנה נרשמים בישראל למעלה מ-45,000 כלבים חדשים על פי נתוני משרד החקלאות. בנוסף, לפי נתוני יד4, הכולל כלבים ממרבית העמותות וכלביות רשות בישראל, ננטשים כ-10,000 כלבים בכל שנה, כאשר לא כולם מוצאים בית חדש. מטרת האירוע, להנגיש את האימוץ, דווקא בדרום הארץ, ולסייע למשפחות המעוניינות לגדל כלב או חתול, לקבל סיוע מקצועי והתאמה נכונה עבורם. אני מזמינה את כולם לעשות זאת איתנו באשקלון, ולהנות מהפנינג לכל המשפחה״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות