Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
עו״ד אלעד דנוך

מאות עורכי דין השתתפו באירוע פתיחת שנת המשפט

מאות עורכי דין ושופטים נכחו באירוע פתיחת שנת המשפט של מחוז דרום. יו"ר המחוז, עו"ד אלעד דנוך: "מעריך את הבעת האמון של מאות עורכות ועורכי הדין מאשדוד ועד אילת. נמשיך לשרת אתכם נאמנה עם המון אהבה ומסירות"

מאות עורכות ועורכי דין מאשדוד ועד אילת נכחו באירוע בו השתתפו עשרות שופטים, פרקליטים ואישי הציבור, ביניהם ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, נשיאת בית משפט המחוזי בבאר שבע, רויטל יפה כ"ץ, נשיא בתי משפט השלום במחוז דרום, השופט אלון גביזון, נשיא בית הדין האיזורי לעבודה בבאר שבע, השופט שמואל טננבוים, מפקד מחוז דרום שירות בתי הסוהר, גונדר עו"ד ד"ר משה אוחיון, מנכ"ל לשכת עורכי הדין בישראל, אורי אלפרסי, פרקליט מחוז דרום פלילי, עו"ד אלון אלטמן, פרקליט מחוז דרום אזרחי, עו"ד ציון אילוז, חברי ועד מחוז דרום וחברי המועצה ארצית.

לת מילאו ביום ראשון השבוע את גן ואולם האירועים 'משמר הנגב' באירוע הגדול של עולם המשפט בדרום – אירוע פתיחת שנת המשפט, שיזם יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד אלעד דנוך.

"הייתה לנו שנה מאתגרת במיוחד, אפילו קצת 'קשוחה', אבל עברנו אותה בגבורה, והנה אנחנו כאן הערב פותחים שנת משפט חדשה, בשמחה גדולה, עם עורכות ועורכי דין מאשדוד ועד אילת", אמר עו"ד דנוך למאות האורחים.
באירוע השתתפו עשרות שופטים, פרקליטים ואישי ציבור, ביניהם ראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ, נשיאת בית משפט המחוזי בבאר שבע, רויטל יפה כ"ץ, נשיא בתי משפט השלום במחוז דרום, השופט אלון גביזון, נשיא בית הדין האיזורי לעבודה בבאר שבע, השופט שמואל טננבוים, מפקד מחוז דרום שירות בתי הסוהר, גונדר עו"ד ד"ר משה אוחיון, מנכ"ל לשכת עורכי הדין בישראל, אורי אלפרסי, פרקליט מחוז דרום פלילי, עו"ד אלון אלטמן, פרקליט מחוז דרום אזרחי, עו"ד ציון אילוז, חברי ועד מחוז דרום וחברי המועצה ארצית.

עו"ד דנוך סקר את הפעילות והעשייה הרבה שנעשתה למען ציבור עורכי הדין: "אנחנו עובדים מאוד קשה בשבילכם עורכי הדין במחוז, ואנחנו רואים את ההיענות הרבה שלכם ואת המעורבות, וזה עושה לנו טוב. איך אמר לי עורך דין במחוז, 'אתם מגזימים עם הפעילויות'. אני שמח שאלו התלונות שאני מקבל. עשייה מופרזת היא עשייה ברוכה – אין יום שאין פעילות בדרום וככה זה יימשך, ואני שמח שאנחנו מצליחים להביא לעורכי הדין אקדמיה מאוד איכותית שמושכת עורכי דין מכל רחבי דרום".

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד חימי, שיבח את עו"ד דנוך על אירוע משמעותי ונוכחות מרשימה של מאות עורכי דין מכל רחבי המחוז. "עורכי דין ושופטים ממחוז דרום, מותר לי לומר לכם ממעמקי ליבי: 'אתם אי גדול של מצוינות'. בשנתיים האחרונות הוכחתם במחוז דרום שאם יוזמים, אם עובדים קשה, מגיעים למקומות טובים".

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ, בירך את עו"ד דנוך על ארגון הכנס, ושיבח אותו על הפעילות העניפה הנעשית למען ציבור עורכי הדין בדרום ועל מסירותו הרבה. דנילוביץ דיבר על ההכרח בהחזרת המשילות לדרום ולנגב.

נשיא בתי משפט השלום במחוז דרום, השופט אלון גביזון, ציין בדבריו את הקשר ההדוק ושיתוף הפעולה יוצא הדופן המתקיים במחוז דרום בין לשכת עורכי הדין ומערכת בתי המשפט.

"הקשר הפורמלי והבלתי פורמלי החזק עם מחוז דרום מוכיח את עצמו, ומאפשר לנו להשתפר כל הזמן ולצלוח כל אתגר. השיח הישיר, מדיניות הדלת הפתוחה והדיאלוג המתמיד בין כלל הגורמים במחוז יחד עם תפיסת המחוז כגוף אחד ולא כיחידות נפרדות, מאפשר לנו לקדם את מערכת המשפט בדרום ולהיטיב את השירות עם האזרח".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות