Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-17.04.24 ט' ניסן ה'תשפ"ד
כדורגל חופים באשקלון. שריקת הפתיחה 6/8 בשעה 15:00

פורסמו הסגלים לליגת כדורגל חופים באשקלון

פורסמו הסגלים של הקבוצות בליגת כדורגל חופים של אשקלון, שמתקרבת לשריקת הפתיחה של עונה ה-15, ביום שישי 6/8 בחוף דלילה

 | 

העונה ה-15 של ליגת כדורגל חופים באשקלון תצא לדרך בשישי ה-6/8 בשעה 15:00, בחוף דלילה באשקלון.

כמו בכל שנה, גם הפעם אתר אשקלון ניוז ילווה ויסקר את ליגת כדורגל החופים של אשקלון ויביא אליכם את התמונות, התוצאות והטבלאות מהחול החם.

8 הקבוצות שישתתפו השנה בטורניר, יחולקו לשני בתים, כאשר המדורגות במקומות ראשון ושני יעפילו לחצי הגמר.

הקבוצות המשתתפות השנה בטורניר הן: קבוצת מילניום, רהיטי אורנת/המאפה של רונה, מ.א.ש אור 2000, ד"ר חיים ריידר, מרכז הבשר/ רימקס לכולם, אוטובר- פחותות ורכב, שווארמה ראש העיר ועידן 2000 - מתחם דוידי סנטר.

שווארמה ראש העיר
ליאור ולהב הבעלים של שווארמה ראש העיר, החליטו להיכנס השנה לטורניר ולא התפשרו על טיב הקבוצה. שלומי יחיא יעמוד על הקווים וידריך את שחקניו שמלווים אותו שנים ארוכות בטורניר החופים באשקלון.
בסגל השחקנים של שווארמה ראש העיר ניתן למצוא שחקנים מוכרים וותיקים לצד שחקנים צעירים ורעבים (תרתי משמע).

השחקנים: שניר סעדה (שוער), שניר סופר, יקיר גרינשטיין, אלירן ז'אנו, לושה מודרק, ארז ביטון, עדי אלקיים, אסף גובזה וליאור אסמרה.

מ.א.ש אור 2000
ברגע שעניינו את מושיקו בוסקילה, הבעלים של מ.א.ש אור 2000 על טורניר כדורגל חופים, הניצוץ נדלק והוא מיד החליט להעמיד קבוצה.
את החסות בחרה משפחת בוסקילה להעמיד לקבוצה המוכשרת של יהודה כהן ומאיר וייס, שהולכים השנה להביא את כל הכישרון אל החול החם ולאיים ברצינות על התואר עם סגל ראוי בהחלט, שלא יפתיע אם בסוף הטורניר יניף את הגביע.

השחקנים: רמי קרא (שוער), יהודה כהן, מאיר וייס, יוגב בנישו ,עופר אברה, מתן אזולאי, אביחי חטב וקובי וקנין.

עידן 2000 - דוידי סנטר
רשת הצעצועים והמשחקים במרכז דוידי באפרידר, בחרה להציב לעצמה מטרה – להיות הכי טובים גם בחופים.
לצורך השגת המטרה, היא איחדה כוחות עם קבוצת דוידי ויחד בחרו להעניק חסות לקבוצה הכי אנרגטית שתגיע לחוף דלילה.

שחקנים מוכשרים ומוכרים, לצד שחקנים שעתידים להפוך לתגלית העונה, הקבוצה של עידן 2000 / קבוצת דוידי לא תפתיע אותנו אם תגיע לשלבים המאוחרים ואף תצליח לקטוף את התואר.

השחקנים: רפאל אמזלג (שוער), גד אבוחצירא, שחר מכלוף, יוסף קוללי, אהרון מלקמו, יוסי רדה, עידן הצבחה, דקל גז, נוי מכלוף, נועם בן סימון ורז נחמיאס.

רהיטי אורנת / המאפה של רונה
הקבוצה המצוינת של אריה אלבז, מקבלת חיזוק משאול שהרבני מהמאפה של רונה ויחד הם בטוחים שהשנה, זו העונה שלהם.

שלומי מלול המצוין ימשיך לעמוד בין הקורות ולתכנן את הסגל, שמשנה לשנה רק הולך ומתחזק ומשתבח.

השחקנים: שלומי מלול (שוער), אמיר קבדה, גבריאל מלול, אופק זרביב, ניב קקון, עמית מזרחי, עזר וקנין, דור אוסידון, שרון אדני ודן אלבז.

ד"ר חיים ריידר
הקבוצה בטורקיז של ד"ר חיים ריידר - המרכז להשתלות שיניים וטיפולי פה מורכבים מגיעה העונה עם ניסיון שצברה במשך השנים הארוכות בהן היא משתתפת בטורניר.
השחקנים של אלמוג אמין, מאמינים שהניסיון ו כשרון יעניק להם השנה את ההזדמנות להגיע לגמר ולקטוף את הגביע.

השחקנים: בן שורקי (שוער), מאור עזרן, אדם אדרי, לירן בן ברוך, נועם ישראל, דרור ויצמן, מיצ׳ל בלאסיוס, כפיר פרץ, עידן מכלוף, וניסים וייצמן.

מרכז הבשר / רימקס לכולם
לראשונה העונה, הקבוצה של הקפטן מעיין בטיטו מגיעה כפייבוריטית אמיתית לקטוף את התואר. מתיחת הפנים הרצינית מגיעה בעיקר מדחיפה עצומה של הספונסרים: תומר תורג'מן ממרכז הבשר וירון רוזנהק מרימקס לכולם.
כשאנחנו אומרים פייבוריטית לזכייה, קחו נשימה והישענו לאחור: צחי אילוז (כוכב נבחרת ישראל בכדורגל חופים, אדיר דנין (שחקן נבחרת ישראל בחופים), מעיין בטיטו ואסף קראווני, הם ללא ספק חיזוק מפלצתי ומשמעותי לקבוצה ששמה לעצמה מטרה אחת – רק גביע!

השחקנים: גבי ינוב (שוער), מעיין בטיטו, צחי אילוז, אדיר דנין, אסף קראווני, תומר תורג'מן, יניב דהן, פז כהן, ליאור רביבו, ירון כחלון ואנדרי גרשמן.

קבוצת מילניום
האלופה, קבוצת מילניום של המאמן עומרי פרץ והקפטן האגדי גבי יגודייב, ינסו בכל כוחם לשמור על התואר בכל כוחם.

משפחת סבח, נותנת כמו תמיד את הרוח הגבית להצלחת הקבוצה, מה שהוכיח עצמו בשנים עברו כהשקעה משתלמת, אם נתבונן בארון הגביעים שקטפו פרץ את יגודייב.

גם העונה קבוצת מילניום הינה פייבורטית לזכייה בתואר, מה גם שהסגל התחזק ביחס לזה שהניף את הגביע האחרון בטורניר, עם שחקנים כמו דקל כחלון (מלך השערים של הטורניר) ושרון גורמזנו, החלוץ האימתני- מלך החופים.

השחקנים: אשר אלחרר (שוער), חיים מלכה, מאי מזל, דקל כחלון, עומר שוורץ, אימרי בן סעדון, גבי יגודייב, שרון גורמזנו, עמית בוחבוט ושליו אילוז.

אוטובר – פחחות וצבע ברמה אחרת
הקבוצה החדשה מבטיחה להכניס את המקצוע גם לחוף הים ולהעניק המון צבע לטורניר.

"סוכנויות ההימורים" מצביעים על הקבוצה הזו, שבנה מתן כהן, כאלופה הבאה של ליגת החופים של אשקלון, בעיקר בשל הסגל הנוצץ שנבנה בקפידה ובהמון מחשבה.

שימו לב לשמות ותבינו לבד – הולכת להיות לנו עונה לוהטת.

השחקנים: אלדד פשכצקי (שוער), אלון זבולון, עמאר יתים, מתן כהן, עומרי כהן, יוסי מכלוף, אסיף עמירה, בדי בוהדנה, אלירן מסיקה ואלירן מגול.

כדורגל חופים באשקלון. שריקת הפתיחה 6/8 בשעה 15:00
גמר ליגת כדורגל חופים באשקלון - קיץ 2019
רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות