Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
אושר פה אחד.

אושר פה אחד: תקודם חקיקה למתן הטבות מס לאשקלון

הוועדה המסדרת אישרה היום, פה אחד, את ההצעה לקדם חקיקה למתן הטבות מס לתושבי אשקלון


לפני מספר דקות אישרה הוועדה המסדרת את הצעת החוק לקדם הטבות מס לתושבי אשקלון. 31 ח"כים תמכו בהצעה - פה אחד.

ראש העיר, תומר גלאם, שגם דיבר בוועדה וקרא לחברים בה לתמוך בהצעה, אמר עם סיום ההצבעה: "תודה לכל חברי הכנסת שתמכו בהצעה החשובה והצודקת הזו. זהו צעד חשוב ומשמעותי במאבק שלנו למתן הטבות כלכליות לתושבי אשקלון ואני מבטיח כי נמשיך לעקוב ולוודא שהחוק יעבור גם בהצבעה בכנסת".

לקראת ההצבעה בוועדה המסדרת על קידום חקיקה למתן הטבות לעיר אשקלון, נפגש ראש העיר, תומר גלאם, עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והודה לו על שהנחה את חברי סיעת הליכוד לתמוך פה אחד בהצעה. "אני מודה לו על כך וקורא לחברי כל סיעות הבית לתמוך בהצעה", הוסיף.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "ראשית אני רוצה להביע הערכה עמוקה לתושבי אשקלון ולך, ראש העיר, תומר. עמדתם במטחים כבדים ורוחכם לא נפלה. עכשיו הגיע הזמן לעשות את מה שהבטחנו, להביא חבילת סיוע ענקית גם למיגון וגם בצד הכלכלי לשם הרווחה כי מגיע לכם והגיע הזמן. אז שאו ברכה ודעו לכם שכל עם ישראל וכל מדינת ישראל מחבקת אתכם".

ראש העיר: "אדוני ראש הממשלה, אני רוצה להודות לך על ההערכה והתמיכה בתושבים המדהימים שלנו בעיר אשקלון. חשוב מאוד ואני שמח על כך שאתה שם על סדר היום את נושא הטיפול בפערי המיגון וגם בפן הכלכלי, לחזק את החוסן הכלכלי של התושבים באשקלון".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות