Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

רק 30% מהתלמידים הגיעו לבתי הספר באשקלון

ההורים הצביעו ברגליים - החזרה לבתי הספר בשגרת הקורונה, רשמה היענות מועטה בקרב התלמידים, כ-30% בלבד הביעו אמון והגיעו אל ספסל הלימודים

למרות הפסטיבלים וקבלת הפנים החגיגית שהכינו אנשי ההוראה לתלמידים, לא נרשמה היענות גדולה בקרב ההורים שהעדיפו להשאיר את הילדים בבית.

לאחר תקופה ממושכת בה שהו בביתם בשל מגפת הקורונה שבו היום רק 30% מתלמידי אשקלון בכיתות א'-ג', בכיתות י"א-י"ב, בחינוך המיוחד ובחינוך החרדי לספסל הלימודים.

בכניסה לבתי הספר היסודיים המתינו לתלמידים שער מעוצב מבלונים, שלטי ברוכים השבים, שלטי הסברה עם הנחיות משרד הבריאות והוצבו עמדות חיטוי.

ראש העיר, תומר גלאם, ביקר בבית הספר 'רותם' בשכונת שמשון יחד עם סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט וגורמי מקצוע נוספים.

ראש העיר שוחח עם התלמידים והבהיר את חשיבות השמירה על ההנחיות למען בריאות התלמידים והצוותים החינוכיים.

"ברוכים השבים. מבטיח שנעשה הכל כדי לשמור ולהגן עליכם, כפי שעשינו עד כה. אנא, הקפידו על הנחיות ושתפו פעולה על מנת שנוכל לחזור לשגרה מלאה במהרה", אמר ראש העיר.

כמו כן, לבקשת ראש העיר, יקדישו המורים את השעות הראשונות של הלימודים לשיחה עם התלמידים על התקופה האחרונה ועל תחושותיהם.

נזכיר כי ליום זה קדמה היערכות מקיפה ומשמעותית של העירייה על מנת להתאים את מוסדות החינוך להנחיות משרד הבריאות והחינוך. בין היתר, בוצעו חיטוי וניקיון יסודי בכיתות הלימוד, החצרות, מתקני המשחק ומתחמים נוספים במוסדות החינוך; הוצבו עמדות חיטוי הן לתלמידים בכניסה לכיתות והן לצוותים החינוכיים בחדרי המורים; הכיתות חולקו מבחינה פיזית לקבוצות בהתאם למתווה שגובש ועוד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות