Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
למרות הקורונה. זיקוקי דינור יתקיימו השנה באשקלון

באשקלון יהיו זיקוקי דינור בעצמאות

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, פרסם בדף הפייסבוק שלו כי בניגוד למקביליו בערים אחרות, באשקלון דווקא יהיו זיקוקי דינור בעצמאות

 | 

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, פרסם בדף הפייסבוק שלו כי באשקלון, כן יתקיימו זיקוקי דינור ביום העצמאות.

בדבריו כתב גלאם: ״זה לא פשוט ללכת נגד הרוח אבל כשאתה הולך למען התושבים שלך, זה הרבה יותר קל. בואו נעשה סדר בדברים: אף אחד לא צריך לחכות לזיקוקים, כדי לסייע למי שצריך.

לאורך החודש האחרון, מאז פרוץ המגפה, עיריית אשקלון פעלה בהיקפים אדירים למען האזרחים הוותיקים, אנחנו דואגים להפגה עבורם, מחלקים עשרות אלפי מנות אוכל מידי שבוע, יוצרים עמם קשר ושואלים לשלומם. בנוסף, הענקנו מענה לאוכלוסייה הילדים עם הצרכים המיוחדים, ילדי הגנים, שורדי השואה, משפחות נזקקות ואוכלוסיות נוספות. אנחנו כאן למען התושבים, ברמה הגבוהה ביותר. לצד זה, כיבדנו את זכרם של קורבנות השואה בטקס מרכזי ראוי ואנחנו נקיים טקסי זיכרון מכובדים למען הנופלים במערכות ישראל ובפעולות האיבה.

לכן, גם את חג העצמאות אנחנו נחגוג במלוא העוצמה, האחדות והשמחה, עם מספר מוקדי זיקוקים במטרה לנסות ולכסות את כל העיר, וזאת מבלי לגרוע מהסיוע שאנו מעניקים לכלל התושבים בתקופה זו ונעניק גם בימים שאחרי. יש יום אחד בשנה בו כולנו מתמלאים בתחושת גאווה, סולידריות וחוסן לאומי ודווקא עכשיו, בעת הקשה הזו, ראוי שנציין אותו כמו שצריך״.

למרות הקורונה. זיקוקי דינור יתקיימו השנה באשקלון
רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות