Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

משבר הקורונה שלטי החוצות באשקלון - חינם לבעלי העסקים

עיריית אשקלון תקצה בחינם, לעסקים המקומיים את שטחי הפרסום בשלטי החוצות ברחבי העיר

כחלק מתוכנית הסיוע לעסקים המקומיים בשל משבר הקורונה, מציעה העירייה לבעלי עסקים שמבצעים משלוחים לפרסם את העסק שלהם על גבי שלטי החוצות הפרוסים ברחבי העיר, כאשר כל עסק יפורסם בשלט נפרד שיכלול את שמו, לוגו במידה ויש ודרכי התקשרות לבית העסק.

נזכיר כי עד כה ביצעה העירייה שורה של צעדים במטרה להקל על בעלי העסקים בתקופה זו, בהם דחיית תשלומי הארנונה, אגרת השילוט, חשמל ומים לחודש מאי הקרוב, פרסום בעלי עסקים בעמוד הפייסבוק העירוני והשקת קהילת העסקים של אשקלון המציעה להם הטבות והקלות בשיתוף המעו"ף.

עסקים שמעוניינים להצטרף לפרויקט ישלחו הודעת דואר אלקטרוני לכתובת: ashkforbiz@gmail.com עם שם העסק, לוגו בקובץ איכותי ומספר למשלוחים.

כמו כן, על בעל העסק לצרף רישיון עסק בתוקף. כמו כן ציינו אם יש ברשותכם עמוד פייסבוק של העסק.

פרטים יתקבלו עד יום חמישי 26.03.20.

ראש העיר, תומר גלאם: "משבר הקורונה שהולך ומחריף מיום ליום גובה מהעסקים המקומיים מחירים כלכליים קשים בצורה ישירה וכואבת. לצערי, בשעה שאנחנו לא מתבשרים על הקלות משמעותיות מצד המדינה, אנחנו כרשות, עושים מאמצים גדולים כדי לסייע לכם בכל הכלים העומדים לרשותנו. יוזמה נוספת שיוצאת לדרך למענם היא ההחלטה שלנו להקצות עבורם את שלטי הפרסום של העירייה הפרוסים ברחבי העיר, זאת ללא עלות נוספת מצדם. אני מזמין את בעלי העסקים להצטרף ליוזמה וליהנות מאמצעי פרסום נוסף עבור העסק שלהם".

שימו לב, מספר שטחי הפרסום מוגבל והפרסום הינו על בסיס כל הקודם זוכה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות