Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
שר הפנים אריה דרעי, בביקורו בחמ״ל העירוני.

הסלמה בדרום דרעי בביקורו באשקלון ״אשקלון תזכה להיכלל בעוטף עזה״

שר הפנים אריה דרעי, הגיע היום (שלישי) לביקור בחמ״ל באשקלון והביא עמו בשורה: ״יתוקן החוק מיד, אשקלון תיכלל באזור עוטף עזה״

שר הפנים אריה דרעי אמר היום (יום ג׳) בפגישת עבודה עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: הגעתי עם ראשי שני המשרדים שלי לאשקלון, כי אשקלון לא נכללת באזור עוטף עזה ולא זוכה להטבות למרות שהיא סובלת מירי בכל סבב ביטחוני. אני רוצה לבשר לכם כי החלטנו לתקן את החוק כדי להכניס את אשקלון לחוק הרשות לפיתוח הנגב וזה אומר שהמדינה מגדירה אותה כחלק מהעוטף ואשקלון תזכה בכל ההטבות שזוכים יישובים. יוקם מרכז חוסן באשקלון כמו בכל יישובי העוטף.

עם קבלת הבשורה אמר ראש העיר, תומר גלאם: "מדובר בתיקון עוול של שנים ולאחר מאבק ארוך שניהלתי לטובת העניין מול הממשלה, לרבות בוועדת הכספים. שמח שזכיתי להביא לבשורה כזאת משמעותית לתושבים ולהוגנות המתבקשת נוכח המצבים איתם אנחנו, כעיר וכתושבים, מתמודדים לעיתים קרובות מדי.

"אני רוצה להודות לראש הממשלה, לשר הפנים, לשר האוצר, לרמטכ"ל, למפקד פיקוד דרום, מפקד פיקוד העורף ולכל הגורמים, בהם חברי קואליציה ואופוזיציה, שרואים יחד את החשיבות בדבר וסייעו לקדם אותנו לעבר ההישג האדיר הזה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות