Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
כוכבים על החול. נוסטלגיה במשחק הראווה

כדורגל חופים 2019 נוסטלגיה על המגרש

משחק ראווה חגיגי התקיים לפני הגמר הגדול של ליגת החופים. קבוצת וותיקי הפועל אשקלון עם כוכבי העבר שוקו נומדר, ללו אנקה ועוד.. נגד נבחרת ראש העיר

 | 

משחק ראווה חגיגי ונוסטלגי התקיים במגרש כדורגל החופים בחוף דלילה, רגע לפני הגמר הגדול.

מאות צופים הגיעו לחזות מקרוב ולאחר 25 שנים, בגדולי הכדורגלנים שהיו להפועל אשקלון.

שוקו נומדר, ללו אנקה, יגאל בוסקילה, דקל יצחקי, הראל כחלון, שגיא עיני, דודו ז׳אנו, כפיר כריסי ועוד משחקני העבר של הפועל אשקלון, התמודדו במשחק ראווה חגיגי נגד נבחרת ראש העיר בראשותו של תומר גלאם, מרקו סויסה, רוז׳ה חטב, יוחאי יפרח ועוד.

לבעיטת הפתיחה למשחק הראווה, הוזמנו שני כדורגלני עבר אשקלונים, הרצל עיני והחלוץ המיתולוגי אהרון ז׳אנו, כאשר את המשחק שפט שוער העבר באשקלון י, שמעון זליג.

כאמור, מאות הצופים שהגיעו לחוף דלילה התרפקו על הנוסטלגיה המתוקה וצפו בכוכבי הכדורגל הוותיקים, מנערים אבק כוכבים ומלהטטים על החול החם. 

שוקו נומדר אמר בסיום משחק הראווה: ״תענוג גדול לחזור ללבוש את המדים של הפועל אשקלון, לפגוש את החברים הטובים שלי ולשחק שוב יחד עם גדולי הכדורגלנים שצמחו באשקלון. היה כייף גדול לפגוש מאות אוהדים בחוף, לקבל את האהבה שתמיד מחכה לי באשקלון. תודה לאמרגן הטורניר שלומי לוי על ההזדמנות שנתן לי לחוות שוב רגעים בלתי נשכחים ותודה לכולם על החיבוק החם והאהבה. אשקלון עבורי זה הבית האמיתי״.

ללו אנקה, הקפטן האגדי של הפועל אשקלון, שחגג יום הולדת 50 על החול החם, אמר בסיום: ״כייף אדיר להשתתף בטורניר המדהים הזה, תודה למארגנים על הפתעת יום ההולדת שעשו לי, נהנתי מכל רגע. זו היתה חוויה של פעם חיים. שאפו גדול למארגנים״.

יגאל בוסקילה, מכוכבי הפועל אשקלון בשנות התשעים אמר בסיום: ״מגיע כל הכבוד למארגן הטורניר, שהרים דבר מדהים, והצליח לארגן משחק ראווה נוסטלגי ומרגש. אף שמחתי להשתתף ונהנתי מאוד ליטול חלק״.

כוכבים על החול. נוסטלגיה במשחק הראווה
צפו ברגעי הקסם מתוך גמר ליגת החופים 2019. צילום: אשר דיין
רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות