Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
ועידת החינוך של ערי ישראל. היום באשקלון

ועידת החינוך של ערי ישראל תתקיים היום באשקלון

היום בשעה 16:00 במרכז הכנסים שבמכללת אשקלון תתקיים "ועידת החינוך של ערי ישראל" באשקלון, ובה ישתתפו אנשי מערכת החינוך

זאת השנה השנייה ברציפות ש"ועידת החינוך של ערי ישראל" מגיעה לאשקלון ביוזמת עיתון "כאן דרום".

זאת במסגרת חודש החינוך של אשקלון וכחלק מ"ועידת החינוך של ערי ישראל" שתתקיים ב-11 ערים ברחבי הארץ.

הוועידה באשקלון תתקיים היום במרכז הכנסים שבמכללת אשקלון.

מטרת הוועידה היא להעלות על סדר היום את החינוך בעיר, על מורכבותו, הישגיו והאתגרים הגדולים שאיתם מתמודדים הצוותים החינוכיים, התלמידים וההורים. הוועידה מתקיימת בחסות של הסתדרות המורים, ארגון המורים ועיריית אשקלון.

את הכנס ינחה כתב חדשות 13 בדרום אלמוג בוקר, ויפתח אותו ראש העירייה תומר גלאם. כמו כן, יישאו דברים יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים; רם זהבי, מנהל מחוז דרום במשרד החינוך; ובוריס מנור, מנהל המחלקה למחקר ופיתוח/ קרן ידע בארגון המורים.

הפאנל הראשון ידון באחד הנושאים החשובים של ימינו, וזה הילדים והמסכים. האם צריך לאסור כליל הכנסת טלפונים סלולריים לבתי הספר? האם יש לשים מגבלות? ועד כמה הדבר פוגע באינטראקציה בין התלמידים?

בפאנל ישתתפו גל לינד, מפעיל דף אינסטגרם פופולרי מאשקלון; אייל חסאן, מנהל בית הספר בית יחזקאל ויו"ר סניף אשקלון בהסתדרות המורים; עו"ד עופרה סיבוני מוועד הורים בית הספר לאמנויות; רועי צאיג, מורה מבית הספר אורט רונסון; ומאיה אמסלם, פעילה חינוכית ואימא.

לאחר מכן תתקיים שיחה אחד על אחד עם אושר בנד. בנד, נערה טרנסג’נדרית בת 16, התפרסמה לאחר שנחשף סיפורה כי חוותה התעללויות בבית הספר שבו למדה.

אלא שמאז הפכה בנד לסמל למאבקים של הקהילה הגאה ובעיקר בקרב הטרנסג’נדרים.

היום היא מובילה מחאות ברחבי הארץ ונואמת בכנסים של הקהילה הלהט"בית.

פאנל נוסף יתקיים בוועידה ויעסוק בנושא שמטריד צעירים רבים: האם בעידן של ימינו יש צורך בתואר אקדמי? והאם תואר אקדמי הוא ערובה להצלחה או לכל הפחות חיוני להצלחה.

בפאנל ישתתפו ויביעו את דעתם: משה קרוצ’י, דיקאן הסטודנטים במכללת סמי שמעון; רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל רשפים; אורית זנבה, מנהלת לשכת התעסוקה אשקלון; עינב קורן, מנהלת מצוינות מדעית-טכנולוגית בקריית גת; ויפה טבג’ה, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת אשקלון.

את הכנס תחתום הרצאתה של השחקנית, הרקדנית וכוכבת הטלוויזיה אנה ארונוב.

אנה תספר את סיפור חייה והדרך שלה ללב הקונצנזוס הישראלי.

היא תדבר על מערכת החינוך הרוסי שבה התחנכה בגיל צעיר, במה היא עזרה או חסמה אותה כאן, ואיך התמודדה בתור עולה חדשה עם מערכת החינוך הישראלית.

אנה תספר גם איך עולה חדשה בגיל 19, ללא שפה, ללא חברים ומשפחה הצליחה להפוך לישראלית לכל דבר ועניין, מה הם הכלים והאני מאמין שלה אשר דחפו אותה להישגים יוצאי הדופן בתחום הריקודים הסלוניים ובכל תחום אחר.

אנה תדבר על קשיים של שונות בתרבות, על חוסר שייכות ושפה והרבה על כוחה של אמונה בדרך להצלחות שלה ועד לכיבוש משבצת הפריים טיים בטלוויזיה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות