Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
רפאל מימון נבחר לנהל את מקיף אמי"ת ב' באשקלון

רפאל מימון נבחר לנהל את מקיף אמי"ת ב' באשקלון

רפאל מימון, כיום מנהל אמי"ת 'המר' ברחובות, זכה בפרס החינוך הארצי לשנת תשע"ח על עבודתו בתיכון

מנהל חדש למקיף אמי"ת ב' באשקלון: רפאל מימון, מנהל ותיק ומוערך, נבחר השבוע (ג') לתפקיד מנהל תיכון מקיף אמי"ת ב' בעיר. מימון, כיום מנהל אמי"ת 'המר' ברחובות, זכה בפרס החינוך הארצי לשנת תשע"ח על עבודתו בתיכון.

ועדת המכרזים המשותפת לעיריית אשקלון, משרד החינוך, רשת אמי"ת, הסתדרות וארגון המורים בחרה פה אחד במימון. יצוין, כי המכרז יצא לאחר שהמנהל הנוכחי, מר יניב עקיבא, הודיע כי החליט לסיים את תפקידו.

בשבע השנים שבהן מנהל מימון את התיכון ברחובות הוא חולל מהפך ואחוז הזכאים לבגרות עלה מ-45 אחוז ל-91 אחוזים. מימון הקים בתיכון מכינה קדם צבאית טכנולוגית ומכללה להנדסאים בתחומי האלקטרוניקה, המחשבים והחשמל ומספר התלמידים בתיכון עלה בכמעט 100 אחוזים, מ-350 ל-600.

בשנות ניהולו נפתח מסלול חדשני ללמידה עם מיומנויות המאה ה21 וכן כיתת סנהדרין - כיתה ישיבתית ובית הספר זכה בפרס רשת אמי"ת על פיתוח מסלול כיתות קטנות (בתחום החינוך המיוחד).

בעבר, עמד מימון בראש ישיבת בני עקיבא אור עציון וניהל בהצלחה רבה את תיכון ארץ הצבי ירושלים, הוא בעל השכלה רבנית ותואר שני בתלמוד וביעוץ ארגוני וכן עמית במכון 'ון ליר' ובמרכז 'הרצוג' ומתנדב כרב מחתן בארגון 'צהר'.

ראש העיר, תומר גלאם, בירך על המינוי: "ניסיונו והצלחותיו של המנהל הנבחר מלמדים על היותו איש חזון ומעשה. אנחנו מאמינים כי הוא ירתום את חדר המורים להצלחה ויקדם את בית הספר למצוינות ולעשייה חדשנית ורלוונטית למאה ה-21".

יובל זוזט, מנהל מינהל חינוך: "אני מאחל הצלחה למנהל הנבחר. אין ספק כי ניסיונו העשיר המלווה בהישגים משמעותיים, יחד עם צוות המורים המסור, יתרמו להצלחת בית הספר".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות