Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שני ה-17.06.24 י"א סיון ה'תשפ"ד
בוריס ויינר. זכהב בפרס המורה המצטיין .

פרס המורה המצטיין לבוריס ויינר מאשקלון

בוריס ויינר, מורה לחינוך גופני בבית הספר היסודי ארלוזרוב, באשקלון זכה בפרס המורה המצטיין בהוראת החינוך הגופני, של מחוז דרום מטעם משרד החינוך

גאווה מקומית: בוריס ויינר, מורה לחינוך גופני בבית הספר היסודי 'ארלוזרוב' באשקלון זכה בפרס המורה המצטיין מטעם משרד החינוך.

ניצן יעקב ונורית ברדה, מפקחים על החינוך הגופני במשרד החינוך, בישרו לבוריס על הזכיה ואף כתבו לו: "היננו שמחים לבשר לך כי ועדת הפרס על החינוך הגופני במחוז דרום, בחרה בך כמורה מצטיין הראוי לפרס החינוך הגופני לשנת תשע"ב.

את הפרס ותועודת הוקרה על פועלו והצטיינותו כמורה לחינוך גופני, יקבל בוריס ויינר בטקס ממלכתי שיערך בקרוב.

כאמור, בוריס ויינר, מורה לחינוך גופני בבית הספר ארלוזרוב שבשכונת שמשון באשקלון.

בית-ספר "ארלוזורוב" הוא בית-ספר ותיק וטוב ומצטיין במשך עשרות שנים בתחום הספורט יוממנו צאו שחקני נבחרות לאומיות ואלופי אירופה
בעיקר בתחום הסייף והאתלטיקה.

בית-הספר ידוע בהיותו בית-ספר המאחד בין כל האוכלוסיות מכל העליות ובו נוצרו חבריות בין הגלויות: מרוקאיים, רומנים, טריפוליטאיים, אתיופיים, רוסים ועוד.

ביה"ס מבין שהדבק המאחד, הבונה והמקשר בין כל הלבנים של הבניין הערכי והלימודי הוא ה"אהבה" מבלי גבולות מבלי רצון לגמול כלשהו.

העיקרון הוא שאם אוהבים ומכבדים את הסביבה, הלימודים, התלמידיםוהמורים - הכל צומח וכתוצאה מכך זוכים מבלי להרגיש בהצלחה לימודית,בכבוד הדדי ובגאווה בית-סיפרית.

הכנסו לדף הפייסבוק שלנו - ולחצו לייק

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות