Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-26.06.24 כ' סיון ה'תשפ"ד
הענקת צלחת אליפות לקבוצת נערים ב׳ של מכבי אשקלון.
הענקת צלחת אליפות לקבוצת נערים ב׳ של מכבי אשקלון.

מועדון הכדורגל מכבי אשקלון מסכם עונה

כ-800 ילדים והורים הגיעו בשני לאצטדיון העירוני באשקלון והשתתפו בטקס סיום העונה של מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של מועדון הכדורגל מכבי אשקלון


עוד כיבדו בנוכחותם בטקס שי עמירה סגן ראש העיר והממונה על תיק הספורט, מרסלו בורדמן, מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון, ניר לוין - יועץ מקצועי מחלקת הנוער של מכבי אשקלון, דמקה סולומון חבר המועצה לשעבר ומכובדים נוספים.

הטקס נפתח במחווה מרגשת לשחרור החטופים כאשר מאות בלונים צהובים הופרחו לאויר תוך תפילה לשובם המהיר של כל החטופים כשהם בריאים ושלמים.

במהלך הטקס נשאו דברים סגן ראש העיר והממונה על תיק הספורט שי עמירה וכמו כן ניר לוין, היועץ המקצועי של המועדון.

בהמשך, חולקו מגיני הוקרה והערכה לצוות המקצועי והניהולי של מועדון מכבי אשקלון וכמו כן חולקו גביעים לכלל שחקני המחלקה ובית הספר לכדורגל, כאשר שחקנים מצטיינים ומלכי השערים של הקבוצות השונות זכו לגביע נוסף על הצטיינותם במהלך העונה.

רגע השיא של טקס סיום העונה היה במעמד הענקת צלחת אליפות לקבוצת נערים ב׳ של מכבי אשקלון, שעשתה עונה מדהימה, סיימה במקום הראשון וקטפה את צלחת האליפות היוקרתית.

שי עמירה, סגן ראש עיריית אשקלון והממונה על תיק הספורט: ״אנו מברכים את מועדון הכדורגל מכבי אשקלון על סיום עונה מוצלחת והזכייה באליפות לקבוצת נערים ב׳
(עלייה לליגה ארצית)

אנו מחזקים את חברי ההנהלה, המאמנים ושחקני הקבוצה על היכולת המקצועית ורצון לפרוץ ולהביא הישגים בכדורגל״.

ניר לוין, היועץ המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי אשקלון: ״ ארוע סיום העונה של מחלקת הנוער של מכבי אשקלון היה מאורגן ברמה גבוהה מאוד וסיכם עונה מוצלחת בהיבט המקצועי והארגוני. למרות קשיים רבים בשל המצב הבטחוני הצלחנו לקדם את המאמנים ולהגדיל את מספר השחקנים במועדון. ברכות לאסרט ולנערים ב על הזכיה באליפות ולמני יאסו על העבודה וההשקעה העצומה שלו בפרויקט. חופשה נעימה ולהתראות בעונה הבאה״.

מני יאסו, מנהל מועדון הכדורגל של מכבי אשקלון: ״בשעה טובה אנו מסיימים עונה מוצלחת, אין ספק שזו הייתה עונה מאתגרת וקשוחה בכל ההיבטים, אך בזכות שיתוף הפעולה המלא מצד הצוות, השחקנים, וההורים הצלחנו להתגבר על מכשולים רבים ולצלוח אותה!

הישגים אדירים הושגו בעונה זו - אליפות נערים ב׳ ועלייה לליגה ארצית, והעפלה לפלייאוף של נערים א׳ .
עם החזרה לשגרה בתקופת המלחמה, בראש מעיינינו עמד החזרת החוסן והשפיות של הילדים. מעבר לחוסן החברתי, הצלחנו לדאוג לכך שהילדים שמחים, מאושרים ורוכשים מיומנויות רבות, תוך כדי האימונים, המשחקים או פעילויות חינוכיות כאלו או אחרות. תרומה לקהילה זהו חלק בלתי נפרד מערכי המועדון. אנו נמשיך לשמור על הערכים החינוכיים במועדון הכדורגל מכבי אשקלון.
אנו עובדים במרץ לקראת העונה הקרובה ועושים ימים כלילות כדי שתהיה עונה טובה יותר ומוצלחת יותר!
אנו מצפים כי לשיתוף פעולה וסיוע מהעירייה בכל נושא של דמי שימוש, ועלויות וכך נוכל באמת לסייע גם לכם ולכל הילדים שזקוקים לכך.
תודה לכל המאמנים והצוות הנהדר שלנו מועדון הכדורגל מכבי אשקלון.
שתהיה לכולנו חופשה בטוחה ונעימה״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות