Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום ראשון ה-08.09.24 ה' אלול ה'תשפ"ד
רשת BOOOM נותנת החסות הראשית לטורניר

כדורגל חופים באשקלון רשת BOOOM תעניק גם השנה את החסות הראשית לטורניר

רשת BOOOM מקבוצת אלי להב, תעניק גם השנה את החסות הראשית לליגת כדורגל חופים באשקלון- קיץ 2024. הולך להיות חם

ההכנות לקראת פתיחת ליגת כדורגל החופים של אשקלון שתפתח ב 26/7/24 - בעיצומן.

ליגת כדורגל החופים של אשקלון, הפכה ללא ספק למרענן הרשמי של חודשי הקיץ החמים בעיר, והיא תתקיים בחוף דלילה – מתחם הסי פארק היפהפה ותקרב סביבה מידי יום שישי אלפי מתרחצים, מאות צופים ועשרות שחקני כדורגל שישחקו על החול החם.

בטורניר החופים של המחלקה לספורט בעירית אשקלון יתחרו מידי יום שישי, שמונה קבוצות על תואר האליפות, תחרויות אלו ימשכו אחריהן אוהדי ספורט רבים בכל יום שישי.

השבוע הודיעה רשת BOOOM כי היא ממשיכה במסורת ותעניק גם השנה את החסות הראשית לליגת החופים באשקלון, דבר שללא ספק ישדרג את הטורניר שנחשב כיום לטוב ביותר בישראל.

רשת BOOOM הוקמה ע"י אלי ואמיר להב מתוך מטרה אחת בלבד.."באנו לעשות טוב" עם מגוון של מוצרים מכל המחלקות כ-22,770 מוצרים במחירם של פעם.."מה שבהזדמנות פה מה שלא לא".

ברשת BOOOM מאמינים באיכות המוצרים והם נבדקים לפני שהם עולים למדף, כך שברשת BOOOM תמצאו את המוצרים הטובים ביותר, האיכותיים ביותר – במחירים הזולים ביותר וצריך להגיע בכדי להאמין..

לרשת שנמצאת במגמת צמיחה ישנם סניפים בפריסה ארצית, כששניים מהם באזור אשקלון (רחוב התחייה- צמוד לכיבוי אש ובמתחם הגלובוס סנטר – מבקיעים).

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "אנחנו גאים להמשיך המסורת של ליגת BOOOM בכדורגל החופים. עם פתיחת משחקי הליגה בעונתה ה-18 באשקלון אני מברך את השחקנים בעונה מוצלחת. שמרו על ספורטיביות ותיהנו מהמשחק ומהמיקום היפה בישראל. בהצלחה לכל הקבוצות ושהטובה ביותר תנצח״.

יוסקה זוזוט, מנכ"ל רשת BOOOM: "אנו שמחים להפוך לשותפים טבעיים לליגת כדורגל החופים של
אשקלון מתוך אהבה לקהילה האשקלונית והסביבה , הליגה שתפתח הקיץ את העונה ה-18 הפכה ללא ספק לחלק מהנוף הקייצי של ישראל.
רשת BOOOM שחרטה על דגלה להטיב עם הקהילה בישראל בנושא יוקר המחיה, ולהוזיל לצרכן
את הסל עם מוצרים זולים ואיכותיים, משקיעה במקביל לא מעט גם למען הקהילה - ומה יותר
מושלם משילוב מנצח של ספורט וחוף ים. רשת BOOOM תצבע את הקיץ את חוף דלילה באשקלון באדום ומאחלת בהצלחה לכל משתתפי הטורניר".

מרסלו בורדמן מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון אמר: ”אין ספק שבטורניר החופים של אשקלון מושקעת המון מחשבה, המון זמן ולא מעט משאבים. אנו במחלקה לספורט גאים מאוד בטורניר החופים ומברכים כל יזם שיסחף אחריו את הספורט בעיר קדימה״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות