Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום ראשון ה-05.05.24 כ"ז ניסן ה'תשפ"ד
צועדים יחדיו. סופר ביילין ותומר גלאם

מערכת הבחירות באשקלון מתניעה: סופה ביילין תומכת בתומר גלאם

מ״מ ראש העיר, סופיה ביילין, הודיעה כי תתמוך בראש העיר המכהן, תומר גלאם, לראשות העיר אשקלון. השניים חתמו על הסכם קואליציוני

מערכת הבחירות של אשקלון יצאה לדרך באופן רשמי: מ״מ ראש העיר, סופיה ביילין, הודיעה היום (רביעי) כי תתמוך בראש העיר המכהן, תומר גלאם, לראשות העיר אשקלון.

השניים חתמו על הסכם קואליציוני לפיו, סופיה ביילין תהיה חלק מהקואליציה הרחבה שצפויה להתגבש בקדנציה הבאה.

חברי סיעת ׳אשקלון ביתנו׳,בראשות סופיה ביילין אשר מייצגים ציבור נרחב בעיר, תמכו בהחלטה זו פה אחד.

לדברי סופיה ביילין, בשנים האחרונות פעל ראש העיר בעשייה חסרת תקדים בהיקפה ובחשיבותה למען תושבי העיר יוצאי חבר העמים תוך הבעת נאמנות בלתי מתפשרת לטובת העיר אשקלון: ״מהיום הראשון פעלנו בשיתוף פעולה עם ראש העיר למען התושבים. ראש העיר הוכיח את הלויאליות והפטריוטיות שלו למען העיר אשקלון בכלל ולמען ציבור יוצאי חבר העמים בפרט.

״אנחנו רואים זאת בחידוש ושיפור התשתיות בשכונות הוותיקות, בהקמת פארק הניצחון, בבניית בית התפוצות למורשת ישראל (בית העולה), ביצירת אלפי מקומות עבודה חדשים על ידי הקמת פארק ההיי-טק, הקמת טיילת אשקלון ושפע של מתחמי כושר וספורט, הקמת פארק האקו-ספורט וקידום פרויקטים ותוכניות נוספות לעידוד התיירות, התרבות והפנאי באשקלון. כל אלו, תוך שמירה על הסטטוס קוו הפורה והחשוב שמתקיים בעיר אשקלון״.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אני מודה לחברתי היקרה, סופיה ביילין, על הבעת האמון המתמשכת שלה, בחזון שלנו ובעשייה הנרחבת שבאה לידי ביטוי בכל תחומי החיים של תושבי העיר בכלל ותושבי העיר, יוצאי חבר העמים בפרט. סופה היא שותפה אמיתית ולאורך כל הדרך ראינו ואנחנו רואים יחד את טובת העיר ותושביה בלבד, תוך כבוד הדדי וערכים של רעות, סבלנות וסובלנות. אני משוכנע כי גם בקדנציה הבאה נמשיך בכוחות משולבים, איתנים ונחושים למען קידומה של העיר אשקלון ומיצובה כעיר המובילה בישראל באיכות חיי התושבים״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות