Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום ראשון ה-05.05.24 כ"ז ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

פגישה ירוקה

ראש העיר תומר גלאם ומנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון מיטל אמיתי, נפגשו עם ארגוני הסביבה ועסקו באתגרים הסביבתיים בעיר

ראש העיר ומנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון נפגשו עם ארגוני הסביבה

הפגישה עסקה באתגרים הסביבתיים בעיר אשקלון ובעשייה הענפה של העירייה והאיגוד למען שמירה על איכות החיים ובריאותם של התושבים

ראש עיריית אשקלון ויו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, תומר גלאם, ומנכ"לית האיגוד, מיטל אמיתי, נועדו עם פורום רחב של הארגונים הירוקים בנושא האתגרים הסביבתיים בעיר אשקלון. מדובר בישיבה נוספת שמקיימים העירייה והאיגוד עם ארגוני הסביבה. גלאם ואמיתי אמרו כי ימשיכו להיאבק בכל כוונה או תוכנית שיש בהן כדי להגביר את זיהום האויר, הסיכונים הסביבתיים בעיר אשקלון.

במהלך הפגישה פנה ראש העיר לחבר הכנסת יעקב אשר, יושב ראש ועדת הפנים והגנת הסביבה, באשר להתנגדות לעסקת שינוע נפט של קצצ"א שמשמעותה הגדלה משמעותית של נפט בחוות הדלקים באשקלון.

גלאם ואמיתי הציגו לארגונים הסביבתיים את הפעילות הענפה של העירייה והאיגוד ואת המאמצים וההישגים הרבים בזירות הפרלמנטריות, משפטיות וציבוריות למען בריאותם ואיכות החיים של תושבי העיר. בין השאר, ציינו את התנגדות העירייה והאיגוד להארכת צו החיסיון על קצצ"א וכן את התנגדותם להכנסת גפ"מ וחומרים מסוכנים בחוות הדלקים. בנוסף, הציגו את החלטת בית המשפט העליון לאמץ את עמדת העירייה והאיגוד שמשמעותה פיקוח על היתרי הרעלים של קצא"א וכן את התנגדותם למיזמים שונים בתחנת הכוח רוטנברג.

בפגישה השתתפו הארגונים הירוקים: החברה להגנת הטבע, אדם טבע ודין, צלול, מגמה ירוקה, נוער למען האקלים, אקו אושן, עמותת הסביבה – מדבר וים אילת, אקופיס ועמותת סביבה בריאה בערבה.

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון ויו"ר איגוד ערים: "אני מודה לנציגי הארגונים הירוקים על המפגש ורואה בהם שותפים מלאים לעשייה שלנו לצמצום הסיכונים הסביבתיים ולשיפור איכות החיים של תושבות ותושבי אשקלון. בריאות התושבים עומדת מעל לכל ונמשיך לפעול יחד עם הארגונים הירוקים ולעשות כל שבידינו על מנת לשמור על האינטרסים של תושבי אשקלון והסביבה".

מיטל אמיתי, מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון: "מזה שנים, שהעירייה והאיגוד פועלים יחד בשיתוף פעולה צמוד עם ארגוני הסביבה על מנת למנוע ולצמצם את המטרדים הסביבתיים והבריאותיים לתושבי נפת אשקלון. בין היתר, פנינו והתרעו לא פעם על מפגעים, ולקחנו חלק חשוב בדיונים שהתקיימו בוועדות השונות, שם מצאנו בארגונים הירוקים שותפים מלאים לעמדתנו. יחד עם הארגונים הירוקים נמשיך להשמיע את קולם של התושבים ולהיאבק למענם".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות