Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-18.05.24 י' אייר ה'תשפ"ד
חזי חליוואה, מנכ״ל עיריית אשקלון.

חזי חליוואה נבחר לשמש כמנכ"ל עיריית אשקלון

חזי חליוואה תושב אשקלון, נבחר לתפקיד מנכ"ל עיריית אשקלון. מינויו של חליוואה אושר בישיבת המועצה והוא יחליף בתפקידו את המנכ״ל היוצא עידן דוד


בתום ועדת איתור, נבחר חזי חליוואה לתפקיד מנכ"ל עיריית אשקלון. מינויו של חליוואה אושר בישיבת המועצה שנערכה ביום שני האחרון.

עם כניסתו לתפקיד במהלך חודש יולי, יחליף חליוואה את עידן דוד, שכיהן בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.

חליוואה, בן 52, סגן אלוף במילואים ותושב אשקלון, מכהן בימים אלו כסמנכ"ל תפעול גלובלי בחברת ההיי-טק NICE. בתפקידיו הקודמים כיהן במגוון תפקידים ניהוליים ותפעוליים בכירים בחברת אלביט מערכות, תל-עד אלקטרוניקה ו-COMVERSE חברת טלקום גלובלית מובילה.

חליוואה בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים לבכירים באוניברסיטת בר אילן. כמו כן, חלאויה בוגר התוכנית הבינלאומית לקידום מנהלים בכירים בדגש על גלובליזציה, אסטרטגיות ומודלים עסקיים ופיתוח ארגוני ותוכנית לימוד משא ומתן באוניברסיטת הרווארד ותוכנית LEADING EFFECTIVE DECISION- באוניברסיטת ייל בארה"ב.

מנכ"ל העירייה, חזי חליוואה: "אני נרגש לחזור הביתה לאשקלון, אחרי הרבה שנים של עשייה בתחום העסקי מחוץ לעיר. אני מעריך מאוד את הנעשה בעיר ומאמין בחזון העירוני להפוך את אשקלון לאחת הערים המובילות בארץ. תודה על הבעת האמון ועל הזכות שניתנה לי להוציא את החזון מן הכוח אל הפועל. כמנכ"ל העירייה, יחד עם מנהליה ועובדיה, אנו מחויבים למתן שירות מצוין ולא מתפשר לתושבים תוך חתירה מתמדת להתפתחות העיר וצמיחתה בכל התחומים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות