Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון חוגגת בענק. יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל

חוגגים עצמאות 75 לישראל אשקלון חוגגת בענק את יום העצמאות

עדן בן זקן, ליאור נרקיס, סטטיק, שלישיית מה קשור, דיקלה ואומנים נוספים יופיעו בערב יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל על הבמות באשקלון

אשקלון תחגוג בשלישי את ערב יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל באירוע מרכזי שיתקיים בטיילת בר כוכבא במופעים וחגיגות אל תוך הלילה.

גם השנה בחרה העירייה להשתמש בזיקוקים שקטים שיוזנקו במהלך האירוע, זאת על מנת לכבד את הלומי הקרב שבינינו, את נפגעי החרדה ואת בעלי החיים.

על הבמה המרכזית יופיעו עדן בן זקן, ליאור נרקיס, סטטיק, שלישיית מה קשור ודיקלה. כמו כן, שירן ומיכאל ממשפחת ספיר יופיעו לקהל הצעיר יותר כמו גם הלהקות המקומיות שיעלו לבמה בין המופעים הגדולים וה-DJ המקומי, אודי שמשי, שיפתח את החגיגות בבמה המרכזית. את האירוע תנחה יעל בר זוהר.

ילדים יוכלו ליהנות מבמה ייעודית עבורם וממופעים של קסם בחנות הכובעים ודרורמי. במתחם המשפחות יחכו למבקרים עשרות דוכנים של צמות, קעקועים, איפור, משחקי רחוב וסדנאות יצירה לצד הולכי קביים ודמויות שטח שיוסיפו לאווירה החגיגית. לאורך הטיילת יוצבו דוכני מזון, כולל דוכנים ללא גלוטן, ודוכני צעצועים.

לו״ז ההופעות בבמה המרכזית באירוע עצמאות בטיילת:

20:15 - שירן ומיכאל ספיר ממשפחת ספיר
21:00 - דיקלה
22:05 - מופע זיקוקים שקטים
22:10 - סטטיק
23:15 - עדן בן זקן
23:55 - מה קשור עושים שמח
00:45 - ליאור נרקיס

לו״ז הופעות בבמת הילדים באירוע עצמאות בטיילת:

20:30 - קסם בחנות הכובעים
21:30 - דרורמי

במקביל לאירוע בטיילת, יתקיימו חגיגות עצמאות לציבור הדתי ברחבת יד לבנים. בין האמנים שיופיעו: שי צברי, ביני לנדאו ושולי רנד. גם שם יתקיים מופע זיקוקים שקטים, מעמד תפילה ומופעי אמנים מקומיים ולהטוטנים לצד דוכני מזון.

נציין כי כלל האירועים יהיו נגישים באופן מלא עבור תושבים עם צרכים מיוחדים והם יכללו, בין היתר, מתחם נגיש ומתרגמת לשפת הסימנים. לכלל האירועים לא תותר כניסה עם נשק.

קרדיט צילום:
דיקלה - דודי חסון
שלישיית מה קשור - גבריאל בהרליה
ליאור נרקיס - כפיר זיו
עדן בן זקן - ערן לוי
משפחת ספיר - מיכאל ספיר
סטטיק - משה נחמוביץ׳
יעל בר זוהר - טל עבודי

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות