Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

בית החולים ברזילי מציין 60 להיווסדו

ערב הוקרה והצדעה לצוות הרפואי ולכל עובדי המרכז הרפואי התקיים ב׳גני הצבי׳ בסימן 60 שנה למרכז הרפואי ברזילי – "בין עבר לעתיד"


את הערב יזמו חברי עמותת הידידים של המרכז הרפואי ברזילי,

בהובלתו של יו"ר עמותת הידידים, מר רוני מהצרי. הערב התקיים בגן האירועים גני הצבי, במושב ברכיה. השתתפו: שר החקלאות ח"כ אבי דיכטר, ח"כ שלום דנינו, עמיר פרץ יו"ר התעשייה האווירית, פרופ' נחמן אש מנכ"ל משרד הבריאות, ראש עיריית שדרות מר אלון דוידי, ראש עיריית אופקים מר יצחק דנינו, ראש מועצת חוף אשקלון מר איתמר רביבו, מר קובי אביבי ראש מועצה אזורית באר טוביה, מר עופר סלע ראש ראש מועצה אזורית יואב, גורמים בכירים במשק, בכלכלה ובממשלה, אנשי עסקים רבים מנפת אשקלון ומכלל רחבי הארץ. באירוע הוצג חזון המרכז הרפואי לשנים הקרובות.

במהלך הערב הודיעו אנשי עסקים על כוונתם לתרום עבור המרכז הרפואי ובכללם אנשי עסקים מובילים כמו אלי אלעזרא הבעלים של "אלעזרא החזקות", ד"ר שמואל חרל"פ הבעלים של קבוצת "כלמוביל", יוסי דהן הבעלים של חברת "אלדן", דוד רוזנר, מאיר סרוסי, נדיבי- עדן אור, שבט אחים – יפרח יורם בראשם, ריף אשקלון - יפרח וברכה, קרסו מוטורוס ואוסי ליינס.

הערב כלל תכנית אמנותית, דברי ברכה מפי ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, יו"ר עמותת שוחרי בית החולים רוני מהצרי,
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, ידיד בית החולים אלי אלעזרא ופרופ' חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי.
את הערב הנחה דני רופ, כתב רשת 13 ובמהלכו הופיע הזמר יהורם גאון.

רוני מהצרי יו"ר עמותת הידידים: "הערב הוא הוקרה להנהלת המרכז הרפואי ועובדיו על מסירותם בשגרה ובחירום לכלל אוכלוסיית האזור. תודה לכל חברי העמותה שתורמים מזמנם ומכספם ותודה לכל התורמים למרכז הרפואי. אשרינו שזכינו במרכז רפואי כזה ואשריכם שזכיתם בתורמים נדיבים כאלה".

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: "אפשר לומר בזהירות שאין בית באשקלון שדרכו לא הצטלבה עם המרכז הרפואי ברזילי. אם זה עבור בדיקות, פרוצדורות רפואיות, אשפוז, או רק לשם ביקור חולים ובשורות טובות כמו לידה. כך או כך, המרכז הרפואי הוא חלק מחיי כל אשקלוני מאז הקמתו ואנו רואים בו משענת מצילת חיים ומשפרת איכות חיי התושבים. אני גאה לראות את המהפכה החלה בשנים האחרונות במרכז הרפואי, אם זה בציוד, בטכנולוגיה, בחדשנות ובעיקר בשירות לחולה. מטופלים מרחבי הארץ בוחרים להגיע למרכז הרפואי ברזילי מתוך ידיעה שיקבלו טיפול מקצועי, מסור ואישי. בשמי ובשם תושבי אשקלון אני רוצה להודות לכם על פועלכם למען בריאות הציבור. אתם עושים עבודת קודש וזוכים להציל חיים, הלכה למעשה".

פרופ' חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי: "אירוע ההצדעה בחלוף 60 שנה להתפתחותו של המרכז הרפואי, הצדעה לצוות הרפואי ולכל עובדי המרכז, לעמותת ידידי המרכז הרפואי אשר עומדת לצדנו ומסייעת לנו להגשים חלומות למען החולים. אירוע הצדעה לתורמים שמסייעים באופן רצוף ככל יכולתם על מנת לשפר את התשתיות והטכנולוגיות שלנו.
אני מודה למר תומר גלאם ראש עירית אשקלון ולעיריית אשקלון על התמיכה והעזרה, אני מודה ליו"ר עמותת הידידים מר רוני מהצרי , לחברי הוועד המנהל ולכל הצוות היקר בראשות דוברת המרכז הרפואי הגב' איילת קדר על ארגון ערב מורכב, יפה ומרגש".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות