Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

״יום בריאות הנפש הבינלאומי״ צוין בביה״ח ברזילי

בבית החולים ברזילי באשקלון ציינו הבוקר (חמישי) את ׳יום בריאות הנפש הבינלאומי׳ בהפנינג בו שיתפו פעולה מקבלי השירות, נותני השירות ומסגרות הפסיכיאטריה

יום בריאות הנפש הבינלאומי מוקדש להעלאת המודעות להתמודדות עם מחלות והפרעות נפשיות.

היום הזה מבקש לשים קץ לסטיגמות שמלוות את האנשים אשר מתמודדים עם קשיים נפשיים,שמובילים לא אחת לריחוק חברתי, בידול, קושי במציאת חברה, תעסוקה והתמודדות עם המחלה.

היום (חמישי) התקיים בבית החולים ברזילי באשקלון הפנינג בריאות הנפש בשיתוף פעולה עם מקבלי השירות, נותני השירות ומסגרות הפסיכיאטריה.

במסגרת ההפנינג הוצגו כלל המסגרות במערך בריאות הנפש, מסגרות בריאות הנפש השיקומיות בקהילה ונערכה הכרות עם היחידה להפרעות אכילה "אדווה" אשר נפתחה לאחרונה במרכז הרפואי ברזילי.

טל עובדיה, סגן מנהלת השירות הסוציאלי אחראי מערך בריאות הנפש: היום הוא המשך לשת"פ רציף עם העמותות שמתבטא בתקשורת פתוחה, מגע רציף וערבות הדדית.

פרופ' חזי לוי: היום היה מרגש משום שעסק בשיקום מתמודדי נפש דרך השתלבותם בקהילה, יצירה ובניית עצמאות תפקודית לכל הנדרש על מנת להשיב מתמודדי נפש מכל הסוגים לתפקוד במשפחה ובקהילה.

זוהי אחת המשימות החשובות ביותר שלנו הן כמערכת בריאות והן כחברה ומאוד התרגשתי לראות את המעורבות העצומה של מערך הפסיכיאטריה בבית החולים ושל העמותות השונות אשר לקחו חלק ביום החשוב הזה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות