Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
אלופת החופים 2022. מרכז הבשר/רימקס אשקלון

כדורגל חופים באשקלון מרכז הבשר/רימקס אלופת החופים 2022

קבוצת מרכז הבשר/רימקס אשקלון זכתה בגביע כדורגל חופים באשקלון לשנת 2022 לאחר שניצחה בגמר את האלופה היוצאת - קבוצת אוטובר

ליגת כדורגל חופים באשקלון לשנת 2022 הסתיימה בשישי, לאחר מחזור של אליפות, שהתקיים בחוף דלילה, לעיני מאות צופים והועבר בשידור ישיר ברשת החברתית.

שני חצאי גמר, משחק ראווה חגיגי בהשתתפות נבחרת מלכי הטיקטוק של ישראל עם קובי סויסה, זלאטן הישראלי, ליאור סורין, מוטי קיי, אדיר אלעד ועוד.

מיד לאחר משחק הראווה החגיגי ניתן האות לשריקת הפתיחה למשחק הגמר הגדול.

משחק הגמר הגדול, היה העתק מדויק לגמר 2021, כאשר קבוצות אוטובר פחחות רכב ומרכז הבשר/רימקס אשקלון, ניצחו בחצאי הגמר וקטפו את הכרטיס לגמר.

משחק הגמר, שנוהל ע״י צמד שופטי ליגת העל, הבינלאומי גל לייבוביץ וגל לוי, הבטיח וקיים !

משחק מרתק בין שתי הקבוצות שסומנו כבר התחיל הטורניר כפייבורטיות לזכיה, הסתיים לבסוף בניצחון מתוק של קבוצת מרכז הבשר/רימקס אשקלון, שהעניק לה את הגביע היוקרתי.

בתום משחק הגמר התקיים במתחם הכדורגל חופים בחוף דלילה טקס הענקת מדליות וגביעים בשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון וחברת האבטחה ׳צוות 3 - מוקד ח.א.ש׳ נותנת החסות הרשמית של הטורניר.

מחזור הגמר הועבר בשידור ישיר ברשתות החברתיות של אתרי החדשות המקומיים, בדף עיריית אשקלון ובדף הפייסבוק הרשמי של ליגת כדורגל חופים באשקלון.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שכיבד את המעמד בנוכחותו התראיין באולפן הפתוח בחוף דלילה לרמי טל ומוריס ז׳אנו ואמר: ״יש כאן אוירה כזו טובה, עם מאות צופים שבאו להינות מכדורגל איכותי ורצועת חוף מהיפות בישראל. זו מסורת חשובה שממתגת את העיר, וברצוני להודות לשלומי לוי, שמוביל את זה כל כך הרבה שנים ועושה את זה ברמה ממש גבוהה״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות