Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

פסטיבל בריזה חוזר ובענק !!

שלושה ימים של פסטיבל מוסיקה איכותי: אברהם טל, אנה זק, אביב גפן, בניה ברבי, שולי רנד, נתן גושן, ריטה, קרן פלס שירי מימון, נסרין ועוד. 15-17 באוגוסט - הגן הלאומי אשקלון

פסטיבל בריזה אשקלון חוזר ובענק!

לאחר שמונה שנים של הפסקה: ביוזמת עיריית אשקלון, פסטיבל בריזה אשקלון האהוב והמוכר חוזר לשלושה ערבים מדהימים של מוזיקה ישראלית, עם רשימה מפוארת ומרגשת של מופעים- בניהול אמנותי והפקתי של קבוצה זאפה - בין התאריכים: 15-17 באוגוסט, בגן הלאומי אשקלון.

אברהם טל, אנה זק, התקוה 6, מרגי, עילי בוטנר וילדי החוץ, אביב גפן והתעויוט עם בניה ברבי, יונתן רזל, נתן גושן ושולי רנד, ריטה, זהבה בן, נסרין קדרי, קרן פלס ושירי מימון.


הפסטיבל, שסחף אליו קהל מכל רחבי הארץ, יכלול שלושה ערבים:

מוזיקה ישראלית בסימן לב אחד , נשים גדולות מהחיים ו- בריזה לכל המשפחה.

כמיטב המסורת, הפסטיבל יתקיים בשני מתחמים - באמפי-פארק ובשדרה המרכזית בשטח הגן. האמפי-פארק עבר שיפוץ מהיסוד בחודשים האחרונים על ידי עיריית אשקלון, ובו יתקיימו המופעים הגדולים ואילו בשטח הגן יתקיימו אירועים פתוחים לקהל הרחב.

מופעים באמפי-פארק – אשקלון
15.8 | 19:30 | בריזה לכל המשפחה: - ערב של 5 מופעים בכרטיס אחד:
אברהם טל, אנה זק, התקווה 6, מרגי, עילי בוטנר וילדי החוץ יופיעו זה אחר זה.
16.8 | 20:30 | לב אחד:
אביב גפן והתעויוט מארחים את בניה ברבי, יונתן רזאל, נתן גושן ושולי רנד
17.8 | 20:30 | נשים גדולות מהחיים: - ערב של 5 מופעים בכרטיס אחד
ריטה, זהבה בן, נסרין קדרי, קרן פלס ושירי מימון
מחיר כרטיס: 99 ₪ . מחיר מיוחד לתושבי אשקלון: 49 ₪

לרכישת כרטיסים לחצו

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "אני שמח ונרגש להכריז על חזרתו של פסטיבל בריזה אשקלון. הפסטיבל, שהיה לשם דבר בתרבות ובמוזיקה בישראל ומשך אליו עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, שב לאמפי-פארק המחודש בגן הלאומי אשקלון - הבמה הכי טובה בישראל. פסטיבל בריזה אשקלון יחזיר לעיר את המקום לו היא ראויה וימצב אותה כעיר שוחרת תרבות, אמנות, מוזיקה ויצירה ישראלית. אני מזמין את תושבי ישראל ואת תושבי אשקלון במיוחד להגיע לפסטיבל האהוב, ליהנות, להתרגש ולשמוח יחד".

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה: קבוצת זאפה מברכת את תושבי העיר אשקלון ועיריית אשקלון עם חזרתו של פסטיבל בריזה אשקלון המוכר והאהוב לאחר 8 שנים של היעדרות. קבוצת זאפה נבחרה לנהל אמנותית והפקתית את המופעים שיתקיימו באמפי המחודש בפסטיבל כחלק משיתוף פעולה עם עיריית אשקלון וטרגט מרקט. בפסטיבל יתקיימו שלושה ערבי קונספט קסומים מרגשים ומקוריים בהשתתפות רשימת אמנים מפוארת. אנו משוכנעים שהנאה צרופה לקהל מובטחת , נשמח מאד לראותכם."

בריזה בשדרה המרכזית בגן הלאומי - ללא תשלום!

לאורך השדרה המרכזית בגן הלאומי, יוכלו המשתתפים ליהנות מאווירת פסטיבל חגיגית וקסומה לכל המשפחה שתכלול מופעי רחוב, דוכני מזון ושתייה, הרכבים מוזיקליים. ב-15.8 יצטרף לחגיגה גם רדיו דרום שישדר היישר משדרת הגן ויעשה הרבה שמח למבקרים.

הפעילות בשדרה תהיה חופשית וללא תשלום ותיערך ביום שני, 15.08 בין השעות 18:00-23:00 ובימים שלישי-רביעי, 16-17.08 בין השעות 19:00-23:00.

במהלך החודשים האחרונים עיריית אשקלון פעלה במרץ על מנת לסיים את שיפוץ האמפי פארק בגן הלאומי. במסגרת העבודות נסללו דרכי גישה חדשות למקום, הוכשרו מקומות ישיבה נוספים, שודרגה במת המופעים, ועודכנו תשתיות התקשורת והחשמל. הפרויקט בוצע בהתאם לכל כללי הנגישות ולווה ע"י יועץ נגישות. בין הפעולות השונות שנעשו הותקנה רמפה נגישה לבמה, סומנו מקומות ישיבה ייחודיים לאנשים עם מוגבלויות, הותקנו מאחזי יד, סומנו חניות לאנשים עם מוגבלויות ועוד.

הפסטיבל נגיש לאנשים עם צרכים מיוחדים והוא יכלול, בין היתר, אוזניות ללקויי שמיעה, שירותים מונגשים ועוד.

שימו לב, לא תתאפשר כניסה או חניית רכבים בשטחי הגן הלאומי (למעט נכים המתניידים בכסאות גלגלים). בהתאם לזאת, עיריית אשקלון תפעיל שאטלים מיוחדים שיסיעו את באי הפסטיבל ישירות לתוך שטח הגן. מיקומי ושעות השאטלים יפורסמו בהמשך.

קרדיטים צילום:
שירי מימון - אוהד רומנו
אביב גפן - אלון לוין
יונתן רזאל - משה נחומוביץ
אברהם טל - ינאי יחיאל
ריטה - גיא כושי ויריב פיין
קרן פלס - שי פרנקו
עילי בוטנר וילדי החוץ - יובל אראל
מרגי - רגב גל
זהבה בן - טל עבודי
בניה ברבי - משה נחומוביץ׳
נתן גושן - סלי בן אריה
שולי רנד - אילן בשור
התקווה 6 - דניאל אלסטר
נסרין - עומרי לוי
אנה זק - אלכס ליפקין

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות