Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
אור אלעזרא לצדו של אביו אלי.

היורש: בנו של אלי אלעזרא מונה ליו״ר דירקטוריון ״אלבר״

אור אלעזרא (32), בנו של איש העסקים אלי אלעזרא מונה לתפקיד יו״ר דירקטוריון ״אלבר״, יחליף בתפקידו את אביו

אור אלעזרא ימונה ליו״ר דירקטוריון ׳אלבר׳, כך הודיע היום אלי אלעזרא, יו"ר ובעלים של 'קבוצת אלעזרא' (מחזיק בבעלות 100%) הכוללת 3 זרועות מרכזיות; קבוצת הרכב אלבר, הכשרה חברה לביטוח וזרוע הנדל"ן אפרידר.

תחת קבוצת 'אלבר' פועלות מספר חברות העוסקות בתחומים שונים בעולם הרכב. בכך מעביר אלי, הבעלים, את האחריות על תחום הרכב לבנו אור. האב אלי ימשיך לכהן כיו"ר קבוצת אלעזרא.

אור אלעזרא (32), נשוי +2, בנו של אלי אלעזרא, כיהן בשש שנים האחרונות במגוון תפקידים רחב בחברות הנמצאות בבעלות הקבוצה ביניהם: כמנכ"ל קבוצת אלעזרא, סגן יו"ר אלבר וכיו"ר חברות הבנות: אלבר קרדיט, מוטופרטס חלפים לרכב וממסי שירותי דרך .


אלעזרא הבן, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות וכן מוסמך (M.A) במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

בפעילותו המוצלחת במהלך השנים, בתפקידיו השונים בקבוצה, הוביל אור אלעזרא את הפיתוח העסקי והחדשנות וחיזק את הסינרגיה בין חברות הקבוצה והפעילויות השונות בהיקף נכסים של מעל 30 מיליארד שקל עם רווחיות כוללת של מאות מיליוני שקלים בשנה.

אלי אלעזרא, יו"ר ובעלים של "קבוצת אלעזרא" נשאר בתמונה ואומר: "אין לי ספק כי אור שהיה צמוד אלי בשנים האחרונות כיד ימיני, ייקח לידיו את ההגה וינווט את הספינה כראוי. אני מאד סומך עליו".

אלעזרא הוסיף:" לאחר כשש שנים בהן אור הוביל את עסקי הקבוצה קדימה תוך כדי התמקדות במהלכים של פיתוח עסקי וחדשנות, צבר ניסיון רב וידע, במגוון תפקידיו בקבוצת אלעזרא, כעת הגיע הזמן שיוביל ויצעיד את 'אלבר' קדימה, לעליית המדרגה הבאה שלה, מול האתגרים והחידושים בעולם הרכב".

אור אלעזרא, יו"ר אלבר הודה על המינוי ואמר כי: "עולם הרכב בארץ ובעולם נמצא בתנופה אדירה של שינויים מאתגרים עד מהפכניים, וכך גם הזדמנויות חדשות. בשנים האחרונות, במסגרת תפקידי בחברה, הובלתי את הפיתוח העסקי והקמתי צוות חדשנות שבאמצעותו ביצענו מספר מהלכים משמעותיים של רכישות ופיתוח מרכזי רווח נוספים. יש לי תכנית אסטרטגית סדורה עבור החברה. אמשיך להאיץ את מגמת החדשנות של החברה במטרה לכבוש יעדים חדשים, להגדיל ולגוון את פעילויותיה של אלבר ולהעניק ללקוחותיה של אלבר ערך מוסף משמעותי כחברה שמתפקדת כ- One stop shop בעולם הרכב. מטרתי היא לבצר את מעמדה של אלבר כחברת הרכב המובילה בישראל".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות