Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
אבי וקנין ז״ל.

אבי וקנין, סגן ראש עיריית אשקלון לשעבר הלך לעולמו

אבי וקנין, מי ששימש בעבר כסגן ראש עיריית אשקלון, כמנהל המרכז השיקומי לנכים באשקלון ויו״ר איל״ן הלך לעולמו. הלוויתו תתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין באשקלון

אבי וקנין, סגן ראש עיריית אשקלון לשעבר ומי שהיה ממונה על הרווחה, ושימש במהלך חייו גם כמנהל המרכז השיקומי לנכים באשקלון ויו״ר עמותת אילן, הלך היום (רביעי) לעולמו.

וקנין, שבשנת 1973, הפך לנכה המרותק לכסא גלגלים, בהיותו חייל בסדיר בחיל השריון, כאשר נלחם ברמת הגולן ונכח בטנק שספג פגיעה ישירה מטיל שנורה ממטוס סורי במלחמת יום כיפור.

מאז, הניף את דגל המאבק למען הציבור עם צרכים מיוחדים ושימש במספר תפקידים בכירים ועסק בתחום שיקום תעסוקתי לאנשים עם מגבלות וחסמים תעסוקתיים.

היום (רביעי), החזיר את נשמתו לבורא, לאחר אשפוז ממושך במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ברזילי באשקלון.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם אמר: ״הצטערתי לשמוע על פטירתו של אבי וקנין ז״ל, מי ששימש כסגן ראש העיר אשקלון ופעל רבות למען אוכלוסיות מיוחדות באשקלון. במהלך חייו הוא נגע ברבים וסייע להם בייחודיות ובלבביות שאפיינה אותו כל כך. תרומתו המשמעותית לקהילה בכלל ולקהילת הצרכים המיוחדים בפרט תיחקק בזכרונה של העיר כולה ותהווה מורשת פועמת בלב של כולנו. שולח את תנחומיי הכנים למשפחה. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו של אבי ברוך״.

הלוויתו של אבי וקנין ז״ל תתקיים היום (רביעי) בשעה 17:00 בבית העלמין באשקלון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות